Hatirlatma;
*_*_*_*_*_*_* Ev*_*_*_*_*_*_*
BABAM:Hoşgeldiniz bayan kim kizim?
Ben:Bi düşünelim bakalim bu kiz kimin nesi 1500 yil önce hepimizin hafizasindan sildirdigin bi akrabamiz olabilir mi ?
Elijah:Bu ne demek oluyo?
Kol:Biraz açık konuşsaniz hiç fena olmaz
Allison:Ben sizin kardeşinizim
*_*_*_*_*_*_*Yeni Bölüm*_*_*_*_*_*_
Babam:Ben bunun olabileceğine inanmıyorum 1500 yıl oldu.Senin öldüğününden emin olmuştum yaşanan onca şeyden sonra yaşama ihtimalin olamaz
Allison:Ben senin en küçük çocuğundum beni 5 yaşındayken psikopat bi cadiya teslim ettin ne uğruna güç sadece Elena biricik kizin çok güçlü bir güç ile kutsamak için sadece ona güç vermek için değdi mi ?
Ben:Bunun benimle ne ilgilsi var?
Damon:Elena sen bir melezsin gücün kalıcı olmasi için 10 cadiyi küçük yaşta kurban etmek gerekir. Bu yöntem artık kullanilmiyo ama geçmişte bunus yapan tek kişi teyzendi.
Amara:Aile bağlarimizi bu kadar iyi bilmek için dersine çok çalışmış olmalisin.
Elijah:Peki siz nereden tanisiyorsunuz?
Kol:Eski sevgilin falansa ablam duymassa sağlığınız için çok iyi olur bencee
Allison:Aslinda biz önceden tanismiyoruz Elena ulaşmaya çalışırken tanistik
Babam:Bizden ne istiyorsun ?
Allison:Ben kimseden bişey istemiyorum sadece öz ailemi tanimaya geldim.
Elijah:Hadii ama bu zamanda bu klişelere inanmamizi beklemiyorsun umarim bunlara insanlar bile inanmiyo ki biz vampiriz.
Telefon çalar_-_-
Klaus MIKELSON ariyor...
Ben:Klaus çok önemli mi ?
Klaus:Hemen buraya gelmek isteyeceğini düşünüyorum şehir merkezine çok yakin bi lisede ayni anda 4 cinayet işlendi ama normal cinayetler değil DEREK ve STEFAN birazdan burada olacak Damon yaninda mi?
Ben:Evet yanimda birazdan orada oluruz.
Telefonu kapatip evdekilerin birbirini öldürmeyeceginden emin olduktan sonra Damon ile beraber arabaya bindik babamlarla beraber yaşadığım ev şehir merkezine uzak değildi bu yüzden çok geç olmadan Klaus un bahsettiği liseye geldik.
Lise içinde özel olarak karantinaya alınmış bölgenin içine girmek üzereydik
Şerif:Burakin gelsinler!
Damon:Merhaba şerif neredeler?
Şerif:İçerdeki 105 nolu siniftalar.
105 nolu odada;
4 ceset de yan yana yatirilmişti dikkat edildiğinde 2 kiz ve 2 erkek oldukları ve kızların boğazlarında diş erkeklerin boynunda ise tırnak izleri vardi.
Klaus:Bu cesetleri özel yapan hepsinin önemli kişilerin çocukları olmasi
Stefan:Klaus bu insanlar öldürüldü
Derek:Sanirim bağlantıları yüzünden öldürüldüğünü düşünüyorsun?
Ben:Daha çok gençler hiçbir vampir ya da kurt adamla problemleri olacağını sanmiyorum ama yinede bi araştıralim
Stiles:Onlari tanıyorum normal çocuklardilar kimseyle problemleri yoktu
Damon:Merak etme bunları yapanlari bulucaz ama sen şimdi eve gitmelisin
Stiles:Elena lütfen bunlari yapanlari bul ve onlara cezalarını ver.
Ben:Merak etme bulucaz söz veriyorum.
Biraz sonra Damon ile arabaya bindik
Damon:Ne kadar harekeyli bir gündü
Ben:Lütfen bundan sonra benden bişey saklama ki seni savunmam gerekmesin.
Damon:Elena gerçekten çok yorgunum kavga etmek istemiyorum sizin eve mi gidiyoruz bana mi ?
Ben:Biricik çiçeği burnunda kardeşim evdeyken başka nereye gidebiliriz ki
Damon:Mesaj alinmistir.
Eve geldik;
BABAM:Elena ne olduğunu öğrendiniz mi?
Ben:Hayır
Allison:Ben artik gidebilirim.
AMARA:Burada kalsan daha iyi
Babam:Bende burada kalmani istiyorum.
Allison:Sadece 1 gece .
Damon:Ben gidmeliyim artik görüşürüz
Ev halki:Görüşürüz
Ben:Seni geçiriyim ben.
Damon ile arabanin yanindayiz.
Damon: Elena şu kiza dikkat etmeniz gerek.Hemen güvenmek çok da iyi.bir davranis değil hemen yakinina alma.
Ben:Tamam umm ben teşekkür ederim yanimda olduğun için .
Damon:Hayatimiz sadece birbirimizin o yüzden Teşekkür etme prensesim
Ben:Iyi geceler.
Gözümü kapatıp uyukuya daldim. Karanlik izbe bi yerdeyim kipirdayamiyorum yanlizim.Tek başıma yanliz cirpiniyorum.Gozumu açıp sicradim sonunda uyanmistim saat 04:30 olmasina rağmen kiyafetlerimi değiştirip sessizce odamdan çıktım karşımda Allison vardi.
Allison:Heyy uyku tutmadi mi ?
Ben:Keşke tutmasaydi.Berbat rüyalar gördüm ve dışarı çıkmaya karar verdim.
Allison:Aslında seninle konuşmak istediğim bir konu var.
Ben:Dinliyorum
Allison:Şeyy ben sizin yani Damon ve Senin aranin benim yüzümden bozulmasından çok korkuyorum sonuçta o seni gerçekten çok ama çok seviyo bu kadar kısa sürede ben bile bunu anladim yani ayrilmaniza falan sebep olmak istemem.
Ben:Senin de dediğin gibi biz birbirini çok seven bi çiftiz birbirimizi o kadar uzun zamandir taniyoruz kii bunun gibi deli saçması şeyler bizim aramizda sorun dahi olamaz tatlim.
Allison:Sevindim gerçekten hiçbirinizin benim yüzümden zarar görmesini hic mi hiç istemem.
Ben:Biz de senin zarar görmeni istemeyiz biz bir aileleyiz sonuçta Aile en büyük güçtür
neyse ben çıkıyorum artik
Evden dışarı çıktığımda şehir merkezi yerine ormana doğru koştum epeyce derinlere doğru gittikten sonra gökyüzünden bir Şimşek yere düştü sonrası herşey karardi ne olduğunu anlamaya çalışırken etrafimda 10 cadi bir çember oluşturdu ve başımda bir ağrı hissedip yere yığıldımUmarim begenmissinizdir . Okunma sayısı yükselene kadar yeni bölüm yayinlanmicaktir. Bilginize...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatımız
AdventureMerhaba Arkadaşlar... Umarim çok begeneceginiz bir hikaye yazmak istiyorum bu hikayede THE VAMPIRE DIARIES , THE ORIGINALS, TEEN WOLF ADLI dizilerden karakterler birleştirip eğlenceli bir dizi yapmayi planliyorum ilk 1-2 bölümde biraz sikilabilirsin...