Harry:
we kwamen aan bij het ontbijt en gingen zitten ik had heel veel honger en begon dus ook gelijk na het ontbijt ging ik naar mijn lokaal. Ik had me eerste les met de tweede jaar Huffelpuf's en Slytherin's het ging best goed we hadden het over vervloekte objecten en ik denk dat het wel goed ging. Ik had nog een paar lessen en daarna had Ik een tussen uur. Ik ging terug naar mijn kamer om wat dingen voor te bereiden voor me volgende les en zag dat Malfoy uhh ik bedoel draco zat daar op zijn bed een boek te lezen hij had geloof ik niet door dat ik binnen kwam want hij bleef gewoon door lezen en keek niet op hij keek pas op zodra ik zij: hoi malf-Draco zag ik zijn blik opkijken naar mij ik weet niet wat het was maar ik begon gewoon te blozen zodra hij naar me keek ik keek snel weg en ging ook op me bed zitten en begon me spullen bij elkaar te zoeken
Draco:
ik had een niet te drukke dag na mijn lessen ging ik ff langs Minerva en vroeg ik waarom ik perse bij Longbotten Lovgood en Potter op de kamer moest slapen Minerva zij dat ze de kamers nog niet klaar hadden sinds ze erg lang niet echt hoofde van huizen hadden maar dat ze eraan werken ze hadden de kamer van Luna bijna af en daarom ging ze dus ook bijna naar die kamer die van neville was de volgende en daarna die van mij en Potter ik vond het jammer dat we uiteindelijk wel andere kamers kregen maar voor nu waren we nog samen. ik ging daarna naar mijn kamer en ging op me bed zitten en lezen na iets van een uur kwam er iemand binnen, ik wist niet wie het was en keek dus ook niet op tot dat ik Harry hoorde zeggen: hoi malf-Draco ik zag dat hij begon te blozen maar hij ging snel naar zijn bed en ging ze spullen bij elkaar zoeken. Na ongeveer 5 min kwam Neville opeens binnen stormen roepend:' Ik heb het GEVONDEN!! Ik heb het gewoon GEVONDEN!!' ik en Harry keken op en keken naar elkaar Harry keerde zijn hoofd weer en keek nu recht naar Neville. Harry begon te vragen: wat heb je gev- maar voordat hij zijn zin kon afmaken begon Neville al te praten: Ik heb een soort plant gevonden die je knuffelt als je slaapt!! Zo hoeven we niet meer bij elkaar te slapen en kunnen we gewoon in ons eigen bed liggen met een plant die je veilig laat voelen Hoe geweldig is dit!? Ik schrok dat was helemaal niet geweldig! dacht ik maar ik mocht dat natuurlijk niet echt zeggen dus ik zij simpel: oke what ever.
Harry:
een plant? ik keek Neville een beetje geschrokken aan. Ik ben zelf een beetje bang voor levende planten maar Neville leek wel blij hij houdt namelijk echt belachelijk veel van planten. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus ik keek snel naar Draco hij keek terug naar mij en ik keek snel weg ik voelde dat ik echt knalrood was Neville leek het niet op te vallen hij had ondertussen een boek van zijn kast gepakt en zat erdoor heen te bladeren. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen dus ik pakte mijn spullen en liep naar mijn lokaal om de spullen voor de les van morgen klaar te zetten tegen de tijd dat ik klaar was was het eten's tijd en ging ik naar de grote hall voor het avond eten.
Draco:
naar het eten kwam Harry naar me toe. 'Wat wil je potter uh ik bedoel Harry' zij ik. Uh Uh nou.... wat vond jij van het plan van Neville. Ik keek hem recht in de ogen omg wat had hij mooie ogen ze waren zo een prachtige kleur groen je kon er wel verdwaald in raken. Opeens hoorde ik Harry zeggen uh Draco hoorde je wat ik zij? ik was helemaal vergeten dat Harry tegen me zat te praten Harry herhaalde zijn vraag: Wat vond jij van het plan van Neville? Uh ik weet niet ik heb iets tegen planten vooral als ze je aanraken. ja ik ook zij Harry verassend genoeg. Uh Uh wil je misschien weer slapen zoals gister jij kan naar MIJN bed komen als de rest slaapt? JOU BED zij harry half schreeuwend. Ja natuurlijk mijn bed we waren gister in die van jou dus dan is het wel zo eerlijk. Best hij stemde in met tegen zin.
Toen iedereen klaar was voor bed zette Neville de planten klaar. Het is heel makkelijk: als de plant aanvoelt dat je slaapt groeit hij en knuffelt hij je. Ik en Harry keken elkaar aan en.... Knipoogden hij nou naar me?! ik bloosde en ging snel in me bed liggen na iets van een half uur zaten zowel Luna als Neville diep in slaap ik hoorde wat geschuif van Harry's bed ik zat op en zette snel mijn plant weg ik ging weer liggen en nog geen halve minuut later voelde ik een arm om me heen ik keerde me om en ging wat dichter tegen hem aanliggen zodat zijn hoofd nu tegen me borst gedrukt zat hij knuffelde me en niet veel later viel hij weer in slaap net zoals gister ik keek nog heel even naar Harry slapen, schattige Harry met zijn zwart pluisig haar en zijn mooie groenen ogen ik speelde even met zijn haar en na een tijdje voelde ik me oogleden zwaarder worden en voor dat ik het door had zat ik te slapen alleen maar denkend over hoe schattig Harry Potter is.
he jongens lang geleden ik hoop dat dit hoofdstuk weer leuk was en dat je een super fijne dag hebt en please stem ook nog even op dit boek alvast bedankt. xx authorxx
JE LEEST
a new job drarry
Fanfictionst na de oorlog gaan Harry, Neville en Luna terug naar hogwarts om les te geven en ze zijn ook nog eens allemaal gevraagd voor hoofd van een huis sinds veel van de docenten na de oorlog het niet aankonden om terug te komen maar wie is daar ook als z...