"Mısra kalk gidiyoruz."diyen bir adet gamzenin sesiyle uyandım.Gamze kimmi gamze benim kardeşim kadar yakın gördüğüm bi arkadaşım biz daha 7 yasındayken ailelerimiz tatile giderken kaza yaptık ve benle sadece gamze hayatta kalabildik. Yetimhaneden beni amcam almak istedi fakat ben kalmak,arkadaşlarımın yanında olmak istedim. Neyse konumuza dönelim. Ben mısra, mısra çelikel bond james bond gibi oldu djdkdk saçlarım siyah ve düz koyu kahve gozlerim 1:68 boyum var. Gamze ise adeta bir taş onu tanımlayamam(tanıtmaya çok usendim telefondan yazıyorum cunku zaten cyrstal reed'i tanıyosunuz.) genel olarak erkek ruhluyuzdur,ama gamze aşık oldumu fena olur fakat hani bu cocuk yakısıklı diyip çıktığıda var. Benmi ben hiç aşık olmadım. Herneyse biz şimdi okumak için Newyork'a gidiyoruz. Ama daha yaz ayındayız hatta okullar dün kapandı. Ben bunları u kalkmış ve banyodaki islerimi tamamlamıstım. Akşam giyeceklerimi koyduğum sandalyeye gidip siyah yarım kollu t-short,altımada ekoseli kadifemsi bir etek giydim üzerimede kırmızı beyaz bi gömlek geçirdim oduncu gomleği gibi bavulum zaten hazırdı. Hemen gamzeye seslendim "aşkısıı bebeğim hadi bro. sjsksk" "geliyom mercimek beyinli ayakkabılarını giy." "tamam." siyah converse'lerimi giydim hazırdım siyah bavulumuda dışarı çıkardım. Gamzeye söylüyimde taksi çağırsın. "Gamze taksi çagırsana amk saf saf bekliyoz." "tamam amk bekle arıyorum ya." 10 dakika sonra taksi geldi. Hrmen taksiye bindik. "Havalimanına lütfen" taksici tamam anlamında kafasını salladı.
Hele şükür havalimanına vardık tam tamına yarım saat sürdü yol. Saatt bi bakıyim 15 dakika vardı. Hemen işlemlerimizi yaptırıp uçağın içine girdik. Valizleri halledip oturmaya başladık son 5 dakika bekle beni Newyork. Tam uyuyacaken biri seslendi.
"Selam,yerime geçebilirmiyim ?" "tabiikide" diyip ayağa kalktım. Hemen yerine geçti geçince bende oturdum. Koltuk numaralarımız 21-22. Numaralardı o cam kenarında oturuyodu. Çok tatlı bi çocuktu dudağında kaşında ve burnunda pircing'i vardı. Dağınık sarı saçları ve mavi gözleri ona cool bi hava katıyodu.
Adıda onun gibi yakışıklımı acaba
"Şeyy adın ne?" "rüzgar ya senin adın ne ?" "mısra" "hmm mısra demek nerde oturuyosun." "aslında ankara ama artık Newyork'a gidiyorum.arkadaşımla birlikte,yanımda oturucaktı ama karışıklık oldu ve oda 23-24 numaralı koltukta oturmak zorunda kaldı."
Ve işte benim hikayemde burada başladı.Arkadaşlar bu benim ilk hikayem eğer kötü yazılmıs olursa hikayeyi direk silerim selena var diye okumamazlık ve vote vermemezlik yapmayın başka bir karakter olarak hayal edin öpüldünüz canlarım xox