Bölüm 3 : Bir Başka Bakardın Bana

356 13 15
                                    

Bir başka bakardın bana . Normal bir insan gibi değil . Kıskanırmış gibi , sahiplenirmiş gibi . Bilmiyorum fark edemedim sadece seni . Göstermeye çalıştın hep kendini ama göremedim işte . Affet beni olur mu ? Hissedemedim seni affet . Belki bir gün rüyalarda görüşürüz seninle olmaz mı ? Ne dersin ? . Evcilik oyunu oynarız birlikte . Ben baba olurum . Sende küçük kızımızın annesi . Ee ne dersin ? Rüyalarda buluşalım mı seninle ? Belki o çok sevdiğin uçurtmayı uçururuz . Hayalindeki ülkeye gideriz beraber . Balık tutarız , martılara simit veririz olmaz mı ? Biliyorum bana kızgınsın . Seni fark edemediğim için . Aşkına karşılık veremediğim için . Ama bana da hak ver . Bir kalpte iki gül yetişmez ki . Sadece bir gül dikeniyle birlikte hayatta kalır . Hem aynı anda iki kişiye birden aşık olunmaz ki . O zaman bir anlamı kalmaz aşkın . Herkesin dediği gibi olur sadece . Bize ait olmaz . Sadece bizi anlatmaz ki . Hem biliyor musun ? Aşkı yaşayanlar , acı çekenlerdir sadece . Şimdi ne yapalım biliyor musun ? Sen beni affet ve bir elmanın iki yarısı olalım . Birlikte olduğumuz sürede kimse ayıramasın bizi . Hayata gülücük atalım aşkımızla . Öyle olalım ki " Şirin ' Ferhat boşuna dağları delmiş desin " . Hem bakarsın mavinin her tonu olmuşuz seninle kim bilir . Gökyüzü bizi kıskanır olmuş . Bunları olmasını istemez misin ? . Aynı defterin içinde yeni bir başlangıç yapmayı istemez misin ? . Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi seyredelim aşkı , birlikte beşinci mevsim olalım . Sana benzeyen kızımız , bana benzeyen oğlumuz olsun olmaz mı ? Yatağımın yan tarafı sen koksun sadece olmaz mı ? . Sadece Evet de yeter ki . Evet deki Ferhat'la Şirin aşk görsün . Bizimkisi aşkmıymış desinler . Biliyor musun ? Boşuna uğraşıyoruz biz . Duygusuz insanlar kazanıyor hayatı . Ama biz duyguyla hissedelim aşkı . Hiç bitmeyecekmiş gibi her sabah yeniden başlayalım . Yeniden sevelim birbirimizi . Hiç ayrılmasın gözlerin gözlerimden . Kokun hiç çıkmasın evimden . Her gün hayaller kuralım seninle . Sen beni düşün , ben de seni . Hiç çıkmayalım birbirimizin aklından. Anne kız , baba oğul günleri yapalım birlikte . Ülkeleri gezelim beraber . Aşkımızı her yere taşıyalım . Görmeyen kimse kalmasın . Kıskansınlar . Ders alsınlar aşktan . Sen yeter ki Evet de. ...

Eğer Soracak OlursanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin