Po Explozi...

11 1 0
                                    

Chris Redfield na radaru sleduje že v Krnově se něco stalo.
Ch: Mythe, Barry!? Odpovězte! No tak odpovězte někdo!
L: Jsou mrtví Chrisi...Wesker odpálil Krnov, jdu zpátky k tobě na velitelství.
Ch: Wesker za tohle zaplatí!
L: S tím naprosto souhlasím. Až se vrátím, měli bychom svolat celý TF-141, a jít po Weskerovi.
Ch: Co myslíš že mám v plánu?
V tu chvíli se ve vysílačce ozve Bezztok.
Be: Halo? Je tu někdo na této frekvenci?
Ch: Jasně.
Be: Díky bohu... Poslyšte, mám tady zraněnou osobu, jsme kousek od Krnova a potřebuje pomoct...
Ch: Kousek od vás by měl být někdo z mojí jednotky, pošlu ho k vám.
Be: Dobře a co potom?
Ch: Potom pojedete k nám. Leone slyšel jsi?
L: Jasně.
Ch: Pošlu ti koordinace odkud ten signál šel.
L: Rozkaz, uvidíme se na velitelství.
Leon vypne vysílačku, naposledy se podívá na ruiny Krnova a odejde...

O několik minut později...
Leon se dostane k Bezztokovi.
L: Hej, ty jsi ten s tou zraněnou...
Leon si všimne Rachel.
L: ...Rachel?
Be: Odkud jí znáš?
L: Pár dnů zpátky jsme ji s naší jednotkou zachránili od Organizace X. Co se sakra stalo?
Leon a Bezztok nastoupí do auta a jedou směrem k hlavnímu velitelství TF-141.
Be: Upřímně, to bych taky rád věděl. Zrovna jsem běžel pryč z města, a v tu chvíli jsem si vzpomněl že kousek od tama kde jsem byl je Myth a ostatní. Když jsem na tu ulici došel, všude byly trosky budov a všeho možného. Rachel tam byla nabodnuta na železné tyči.
L: Ty vole... A jak je na tom?
Be: Řekl bych že hodně špatně. Chtěl jsem jí dát nějaké obvazy nebo něco, ale nic takového tu není.
L: Na velitelství se o ní postarají.
Be: To je dobře, no a kdo jste vy vůbec?
L: Já jsem Leon Kennedy, člen Task Force 141.
Be: A kdo byl ten týpek se kterým jsem mluvil přes tu vysílačku?
L: To byl Chris Redfield, náš velitel.
Be: Aha. Hele jen tak náhodou, nevíte jestli se Myth a ostatní dostali z města?
L: To nevím, nikde jsem je neviděl. Než jsem do města stihl přijít, přiletěli ty rakety.
Be: Doufám že jsou v pohodě. 
L: Já taky.
Be: Za jak dlouho budeme na tom vašem velitelství?
L: Za pár minut.
Be: Fajn.

V novém bunkru Organizace X.
Wesker se doslýchá o Krnovu.
W: Slyšíš to Spencere?
Sp: Ano.
W: Krnov je v troskách. T-Virus zastaven a Myth je konečně mrtvý! Vyhráli jsme!
Sp: Vskutku.
W: Teď je čas, aby všichni věděli, že celý tento svět patří Organizaci X! Musíme začít obsazovat města, zakládat nová území...prostě...OBSADIT CELOU TUHLE REPUBLIKU!
Sp: Jak to chcete udělat?
W: Nejdříve obsadíme Olomouc, potom Ostravu...pak třeba Brno...Hradec Králové...prostě...všechno. A nakonec Prahu. Jakmile budeme mít celou republiku pod kontrolou, rozšíříme naše jednotky po celém světě. Všichni se budou bát už jen jakmile uslyší jméno Organizace X!
Sp: To je úžasný plán!
W: Spencere, svolám všechny muže, ty připrav zbraně.
Sp: To chceš na Olomouc zaútočit už teď?
W: Samozřejmě.
Sp: Co jsem tak slyšel, Olomouc je pod ochranou Task Force 141.
W: Zase tihle zmrdi... Budeme je muset zabít. Ale ne teď, to by vyvolalo ještě větší paniku. Začneme za pár dnů. Určitě si myslí že zautočíme už teď. Spencere ty jsi génius!
Sp: Díky Weskere.
W: Ale říkám ti, že za několik týdnů, budeme vládnout světu...

Bezztok a Leon přijíždí do garáží TF-141.
L: Hej, vem Rachel a pojď za mnou, rychle!
Bezztok vezme Rachel, a spolu s Leonem běží skrz chodby velitelství k ošetřovně.
L: Hej! Kde je Redfield?!
Chris uslyší Leona vyjde ven z jeho kanceláře.
Ch: Leone?
L: Chrisi, máme místo na ošetřovně?
Ch: Mělo by tam být.
L: Super. Bezzotku pojď!
Leon a Bezztok běží do ošetřovny.
Doktor Edwin Garland si všimne Leone.
E: Leone, co se děje?
L: Máme tu zraněnou holku...
E: Co se jí stalo?
Edwin se dívá na Rachelinino zranění.
Be: Když jsem jí našel, byla nabodnutá na železné tyčce.
E: Jak dlouhá doba uběhla od chvíle co jste jí z tama dostal?
Be: Necelá hodina... Netuším.
E: No... Udělám všechno co bude v mých silách...ale nic neslibuju...nemůžu vám zaručit že to přežije...
Ch: Leone!
Leon se otočí.
Ch: Pojď sem.
L: Jo, za chvíli jsem tam. Hele Bezztoku, zůstaň tady s Edwinem, já musím jít za šéfem.
Be: Dobře.
Leon jde do Chrisovi kanceláře.

L: Tak o co jde?
Ch: Co to bylo za holku?
L: Rachel Wintersová.
Ch: To jsi mi toho teda řekl. Ptám se protože to vypadá tak že jí znáš.
L: Jasně že znám, víceméně... Je to Mythova přítelkyně, tehdy jak jsme zachraňovali Mytha a ostatní, tak tam jsem jí poznal.
Ch: Aha. A jak je na tom?
L: To nevím, Edwin si jí vzal k sobě, a pokusí se jí zachránit.
Ch: Dobře.
L: Je to vše?
Ch: Ještě jedna věc...
L: Poslouchám.
Ch: Než půjdeme po Weskerovi, chci aby se nějaké jednotky vrátili do Krnova.
L: A co tam? Je to už jen pustina, a rozpadlé budovy, nic víc.
Ch: Potřebujeme zjistit jestli to někdo přežil, a taky potřebujeme najít nějaký vzorek toho T-Viru.
L: K čemu nám bude T-Virus?
Ch: Přemýšlej trochu Leone. Důvod proč Wesker vypustil T-Virus do Krnova, nebylo jen kvůli tomu aby zastavil Mytha. Vypustil to jen proto aby měl nějakou výmluvu na to proč Krnov odpálil. Chce si tak získat slávu a důvěru lidí, a hodit vinnu toho viru na nás.
L: Tak tohle je na hovno. 
Ch: Když získáme vzorek toho viru, dokážeme že pravý nepřítel je Wesker, a že tím že odpálil město, možná nic nevyřešil.
L: To zní jako dost debilní plán, ale řekl bych že nemáme na výběr...
Ch: Přesně. Zítra svolám nejlepší jednotky, a vyšlu průzkum do Krnova.
L: Takže zítra se tu mám zastavit?
Ch: Já si vám zavolám. Doufejme že Rachel se do té doby probere.
Leon odejde z kanceláře, a Chris dále prochází všechny soubory o Organizaci X.

Leon se chystá odejít z velitelství, když v tu chvíli ho zastaví Skylar.
S: Leone...co se stalo?
L: Wesker poslal rakety na Krnov, celé město je totálně zničené...
S: Panebože...
L: Jediní kdo nejspíš přežili jsou Rachel a Bezztok.
S: Rachel? V tom případě...co je s Mythem?
L: S největší pravděpodobností zemřel s ostatními v té explozi
S: To je v prdeli...
L: Chris už má plán. Nejdříve Weskerovi překazíme jeho plány a pak na něm zaútočíme. Ale myslím že ti o tom ještě něco řekne.
S: No dobře, a co máš teďka v plánu?
L: Musím jít domů se prospat, dneska na mně toho bylo moc...
S: Je mi to jasné.
L: Skylar, můžu tě o něco požádat?
S: Jasně.
L: Zašla by jsi za Edwinem? Rachel je teďka tam, a chci aby měla aspoň nějakou psychickou podporu pokud se probere.
S: Probere? Co se jí stalo?
L: Vážné zranění. Byla probodnutá na železné tyči.
S: Ty vole... Neboj, zajdu tam hnedka.
L: Díky.
Skylar jde k ošetřovně a Leon odchází z velitelství.

Když Skylar dojde k ošetřovně, uvidí Skylar která leží v bezvědomí na posteli.
S: Edwine?
Edwin se podívá do dveří a všimne si Skylar.
E: Skylar, co potřebuješ?
S: Přišla jsem se podívat na Rachel. Jak je na tom?
E: Dělal jsem co jsem mohl. Jenže...nevím to stačilo...
Skylar ukápne slza.
E: V čekárně je její kámoš, Bezztok.
Skylar jde do čekárny a tam jde k Bezztokovi.
S: Zdravím.
Be: Normálně bych vám odpověděl dobrej den, ale...dnešek není tak dobrej...většina mých přátel je mrtvá, můj domov byl odpálenej, a jediná osoba kterou se mi z tama podařilo zachránit to možná nepřežije...
S: Musí to pro tebe být těžké. Vím jaké to je. Když mi bylo 8...zemřela mi máma...A v 17 mně otec opustil. Řekl že se mnou nechce mít nic společného. Bylo to kvůli problémům, ať už v rodině nebo mimo. Cítila jsem se strašně sama...neměla jsem skoro žádné přátelé. Až na Leona. Ten tehdy už rok pracoval pro TF-141. Tak jsem se k tady o rok později dostala taky. Nechci ti tu říkat svůj životní příběh, protože k čemu by ti to bylo, ale chci tím říct, že ať se stane cokoliv, nesmíš se vzdát. To by tví přátelé nechtěli.
Be: Asi máš pravdu. Musím své přátelé pomstít. Vy víte kdo to udělal?
S: Ano. Jestli chceš, můžeš se k nám přidat, a pomoct nám sejmout toho kdo může za to všechno co se v Krnově stalo.
Be: Pokud to znamená, že uvidím jak se ten který to udělal bude dusit vlastní krví, tak se k vám rád přidám.
S: Fajn. Tak to musíš jít za naším šéfem. Jmenuje se Chris Redfield, klidně za nim zajdi už teď, řekni mu že tě posílá Skylar. Já tady zůstanu s Rachel.
Be: Dobře, děkuji.
Bezztok jde naštvaně ke Chrisovi kanceláři 
Skylar jde do pokoje na kterém leží Rachel.
E: Psal jsem záznam o pacientce. Nechám vás tady.
S: Díky Edwine.
E: Pokud se neprobere...tak se omlouvám...
Edwin odejde.
Skylar si sedne k posteli na které je Rachel.

Bezztok vstupuje do Chrisovi kanceláře.
Ch: Tebe jsem tu nikdy neviděl. Kdo jsi?
Be: Posílá mně Skylar. Chci se k vám přidat.
Ch: Ten tvůj hlas poznávám. Ty jsi ten co tu přivezl Rachel, že jo?
Be: Jo. To jsem já.
Ch: Rád tě uvítám v naší armádě. Ale chci vědět, proč ses tak rozhodl.
Be: Chci se pomstít těm, kteří zabili mé přátelé.
Ch: Wesker a jeho Organizace X jsou snad největší nepřátelé proti kterým jsme kdy šli. Každý nový člověk se nám hodí. Jak se jmenuješ?
Be: Martin. Ale přátelé mi říkají Bezztok.
Ch: Dobře Bezztoku. V tom případě tě vítám v Task Force 141.
Be: Díky.
Ch: Normálně bys musel projít nějakými testy, a vstupním dotazníkem, ale v momentální době na tohle nemáme čas.
Be: To je jasný.
Ch: Přidělím tě k týmu Gamma. Abych tě seznámil s ostatními týmy... Tým Alpha, je hlavní, a taky nejlepší tým. Určitě už jsi potkal pár z nich. Například Leon, nebo právě již zmiňovaná Skylar.
Be: Jo, oba už jsem poznal.
Ch: Skylar byla kdysi členkou týmu Beta. Tým Beta...většina členů taktéž zemřela v té explozi.
Be: Spousta lidí zemřelo v té explozi. Mojí přátelé, a tvůj tým Beta.
Ch: Dalším důležitým týmem, je tým Delta. Ti mají hlavní základnu v Ostravě. A nakonec tým Gamma. Ti měli základnu v Rýmařově. Jenže kvůli jistým událostem se přesunuli zde.
Be: Fajn, díky za seznámení.
Ch: Jdi si do zbrojnice. Řekni že jsi nový rekrut, a dostaneš zbraň dle tvé volby, a zbroj.
Be: Jdu na to.
Bezztok odejde z kanceláře...

O několik hodin později.
V pokoji na kterém leží Rachel.
Skylar je stále tam...
V tu chvíli Rachel začne pomalu otvírat oči.
Když je otevře, otočí se na Skylar.
S: O můj bože Rachel!
R: Skylar? Co...co se stalo?
S: Byla jsi zraněná. Tvůj kámoš, Bezztok tě dostal k nám.
R: Už si vzpomínám... Byla jsem nabodnuta na tu železnou tyč...
S: Nemysli na to. Už jsi v bezpečí.
R: Myth je tady taky? Můžu ho vidět?
S: Rachel...
Skylar se sklesle podívá dolů.
R: Kde je Myth?
S: Myth je...pryč...
Rachel začne slzet.
R: Co tím...myslíš...že je pryč?
S: Organizace X poslala rakety na Krnov.
Rachel začne brečet.
R: To... To ne... Prosím cokoliv jen to ne...
Skylar obejme Rachel, a Rachel jí obejme ještě pevněji.
S: Hlavně klid, všechno bude dobrý.
R: Nebude... Jak to můžeš říct...
S: Slibuju ti že dostaneme toho kdo to zavinil.
R: Jenže to mi zpátky Mytha nevrátí...
Skylar se snaží Rachel utišit.

Následující den, ráno...
Skylar nese Rachel snídani.
S: Není to nic moc, ale potřebuješ se najíst.
R: Děkuji. Moc si toho vážím. Neříkal doktor kdy budu moct normálně fungovat?
S: Říkal že nejspíše ještě dneska. Zítra už nemusíš v té posteli být.
R: Dobře.
Skylar dá Rachel jídlo a chystá se odejít.
Jenže v tu chvíli jí Rachel zastaví.
R: Skylar, můžu otázku?
S: Jistě, ptej se.
R: Proč se o mně tak staráš?
S: Chci být tvoje psychická podpora, a...beru tě jako mladší sestru.
R: To je milé.
Skylar se usměje a odejde.

V tu chvíli všem na vysílačku zavolá Chris.
Ch: Týme Alpha, všichni pojďte ihned na velitelství.
Skylar jde do Chrisovi kanceláře.
O pár minut později dorazí Chris a další 2 členové Alpha týmu.
Ch: Mám pro vás novou misi. Leon už určitě ví o co jde.
Leon kývne hlavou.
Ch: Chci aby jste si vzali jednu z helikoptér, zaletěli do Krnova, a zkusili zjistit jestli to někdo přežil. U toho zkuste získat vzorek T-Viru.
L: Rozkaz.
S: Rozkaz pane.
Alpha tým opustí veliteství, nasednou do helikoptéry a letí směrem k ruinám Krnova.












Ztracené Vzpomínky | Season 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat