Bölüm 1: Yasak Bir Kadın Aşkı

567 32 17
                                    

YAZAR NOTU: Kitabi tanımak için MULTIMEDYA ya koyduğum tanıtım videosuna bakmayı unutmayın :) İyi okumalar ^-^

....

 El ele, kardeşimle geçiyorduk denizden. Sağımızda cennet; solumuzdaysa cehennem. Upuzun sarı saçlı, yüzü deri bir maskeyle kaplı gizli bir adam...

Kardeşimin ağlamaktan kızarmış gözleri, kanlı bedeni ve kelepçelenmiş elleri... Çıplağız.

Aniden deri eldiven giydirilmiş bir elin hızla gözlerimin önünden kayması ve bir çocuk çığlığı;

'KAYRA!'

Ve kardeşimin başsız bedeni...

O benim kardeşim miydi Tanrım?

...

'Kayra! Hey, dostum iyi misin? Kabus mu görüyorsun? Hey!'

Yavaşça gözlerimi açtım. Kanaye, yatağımın başucunda durmuş ve uyanmam için dürtüp duruyordu. 

'Hey, Kayra! Sırılsıklam olmuşsun, iyi misin adamım?'

Gerçekten ıslak yastığımın soğukluğunu kolayca hissetmiştim. Gördüğüm kabusun etkisi... Kendime gelemiyorum. Saçlarım adeta banyodan daha yeni çıkmışım gibi, sırılsıklam. Derin bir nefes aldım.

'Kanaye.' dedim sakin ve umursamaz ses tonumla, 'Neden uyumadın? Yurttaki herkes çoktan uykuya dalmıştır.'

Sonra yatağımdaki Kanaye'yi ayağımı suratına dayayarak aşağı ittim.

'Hadi defol yatağına.'

Kanaye, ağlamaklı baktı ve her zamanki yaramaz ve çapkın çocuk kişiliğine büründüğünü hissettirdi.

'Vampir öğrencilerin neredeyse hepsi geyken nasıl rahat uyuyabilirim? Ya akşam tacize uğrarsam?!'

Zaten onca çekici insan varken gelip bizim kahverengi saçlı, esmer ve sapık Kanaye'yi gelip taciz edecekler...Devasa bir hayal gücü varmış Kanaye'nin.

'Seni etmezler zaten,' dedim, 'Ederlerse başkanları Lee Barrel'a ederler. Kendisi bizim yurdumuzun kızlarının aşık olduğu biridir sonuçta.'

Kanaye iç çekti.

'O herif bizim kısmetimizi de çalıyor. Kadın denen nimetten de faydalanamıyoruz. Hay böyle adaletin-!'

'Bir sus,' dedim derin bir nefes alarak. Saçmalayacaktı bu akşam da, sapıklığı tutmuştu.

'Nimet mi?' dedim,'Git hemen.'

Sonra yataktan kalktım ve duşa girmek için ıslak üstümü çıkardım.

'Senin için hava hoş,' dedi Kanaye, ' Ne de olsa hemen hemen Barrel gibisin. Yani o seni fazlasıyla geçse de bizim yurtta senden daha iyisini görmedim.'

'İyi halt ettin,' dedim. Vücudum sabit, yavaşça başımı yana çevirdim ve Kanaye'yi süzdüm.

'Ne vampirler, ne insanlar ve ne de hortlaklar... Hiçbiri yaşamayı haketmez. Vampirler ve hortlaklar az da olsa yaşama sahiptirler ama...'

Ama ne? Sırası değil... Ağlamak yok. Kardeşim... Hayır, o ölen çocuk kardeşim değildi. Benim kardeşim onların elinden çoktan kurtulmuştur.Evet, öyledir. Bekle... Bu da ne?

Ben ifadesiz suratımdan birkaç damlanın yanaklarımdan düştüğünü anlayamamışım. Kanaye görmemeli... Hiçkimse görmemeli.

Görmemesini umut ederek hızla önüme döndüm ve aynı sakin sesle devam ettim.

Kurtların Uğultusu (Boy x Boy - Boy x Girl- Girl x Girl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin