Yanlış Anlama

36 3 1
                                    

Koltuğunda oturmuş çayını yudumluyordu, bir yandan da sosyal medyada neler var biraz bakayım diye düşünmüştü. Aldı eline telefonunu ekranı açtığında bir de baktı ki İnstagram'dan bir hatun eklemiş. (kesin fakedir diye düşündü. Fotoğraflarında gezinmeye başladı ilginçtir ki hiç de sahte bir hesaba benzemiyordu üstelik gayet de güzel dedi (kütür kütür ilik gibi hatun bu diye geçirdi içinden). Hatun birden canlı yayın açtı. Saat gecenin 2'si bu geri zekalı ne konuşacak ki bu saatte neyse gireyim de bakıyım ne yapıyor benim müstakbel eşim (hayallere asla kaptırmazdı kendini). Hemen katıldı yayına kız yanında arkadaşı ile birlikte oturuyor sigara içiyordu ve insanlarla sohbet ediyordu.

-Buna ne güzel de yakışır bembeyaz gelinlik dedi hayallere asla kendini kaptırmayan İsmet. Dur şuna bir selam yollayım 

- selam ezgi naber?

  E: ....

İ: Tanıyamadın herhalde benim ben ismet 

E: Pardon?

İ: İs- met (dedi heceleyerek sanki sorun ismindeymiş gibi)

E: yani?

İ: İs-met diye tekrarladı (Hala sorunun ismini anlamamasında olduğunu zannediyordu )

E: (bomboş ekrana bakıyordu )

İ: (niye bu davar gibi ekrana bakıyor ki, İs- met diye tekrarlasam mı ki? Biraz geri zekalı herhalde müstakbel eşim, neyse canım herkesin bir kusuru oluyor bu hayatta. Hem zeka dediğin nedir ki hep Allah'ın bize emanet ettiği bir takım gereksiz detaylar) Yayın mı dondu?

E: yooo

İ: (çok doğal kız canım bak ne güzel de yoo diyor. Yerim senin o yooo diyen ağzını ) baktın da öyle o yüzden söyledim canım (canım lafını araya sıkıştırdığım iyi oldu bu sayede arkadaş gibi yaklaşmadığımı anlar)

E: Canım?

İ: Hayatım (hep işe yarar bu taktik )

E: Hayatım? 

İ: Yavrum (soyunur mu ki acaba?)

E: Yavrum ???

İ: Bebeğimmm( neyse canım olmadı ben soyunurum dur şu kapıyı kilitleyim de)

E: Ne diyorsun sen geri zekalı ?

İ: (Dur be kızım tam gazımı aldım gidiyorum nerden çıktı şimdi bu geri zekalı. Bizim ilişkimizde geri zekalı olan sen değil miydin ne ara roller değişti) Öne eğilsene biraz bebeğim tam göremiyorum ciciklerini

E: (arkadaşına dönerek ne yapıyor, ne söylüyor bu geri zekalı der gibi baktı, ne söyleyeceğini bilemedi zira nutku tutulmuştu)...

İ: (Şu geri zekalı arkadaşı da gitse de daha rahat olsak keşke, neyse canım belki üçlü yaparız. Hem benim öyle katı ilkelerim yoktur. Kıza bırakayım bunun kararını, Arkadaşı da iyiymiş yalnız he) Öne eğil öne ciciklerini göremiyorum. Ciciklerini gö-re-mi-yo-rum (Heceleyerek yazınca anlıyor bu salak karı da )

E: Cicik ne be? 

İ:  Cicik, meme demek hiç duymadın mı? (yazık tam ev kızı bu hiç bilmiyor böyle şeyleri tam benlik bu ya gözü açılmamış körpe) (o sırada yayında 250 kişi vardı)

E: Len sen misin İsmet ? (arkadaşına dönerek) Bizim ismet bu ya şimdi tanıdım hatırlarsın sen de 

İ: (ne oluyor lan kim bu orospular? Nerden tanıyorlar beni?) Tanışıyor muyuz ben çıkaramadım da (ama elini donundan ağır ağır çıkarmıştı)

E: (arkadaşına dönerek ) Hani geçen sene tanışmıştık hatırlasana

İ: (Soruyu ben sordum geri zekalı bana baksana) şey ekrana bakarsanız iyi olur

Yanlış AnlamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin