-Budim se uz jutarnje zrake sunca i osećam jaku glavobolju. Kao i uvek odlazim do toaleta koji je u sklopu moje velike sobe... Završavam sa ličnom higijenom i silazim na doručak.
Na doručku me dočekuje otac i maćeha... Možda se pitaš zašto maćeha,epa majka mi je umrla kada sam imala samo 5 godina. No vratimo se na sadašnjost... Sišla sam dole gde me je dočekao fini doručak~ovo je Tessa~
~prvi deo njene sobe~
~drugi deo njene sobe~
~iii kutak koji najviše voli~
Vratimo se na priču... Sišla sam do tate i poljubila ga u obraz kao i maćehu, iako mi nije bila rođena majka volela sam je kao da jeste jer je bila tu kad niko nije.
~trpezarija, ujedno i mesto koje najviše volim~
Kao što rekoh izljubila sam ih..
Tata-"Tess kako si, kako si spavala.." rekao je zabrinuto.
Ja-"Dobro sam samo me glava boli, i okej sam spavala" rekla sam mu umorno i ne naspavano.
Pogledao me je sa nekim bolom u očima, a Marija (moje maćeha) ga je uhvatila za ruku i klimnula glavom.
U tom trenutku sam ih začuđeno pogledala...
Tata-"Dušo, ti imaš starijeg brata..." rekao je tiho i slomljeno..
Čekali su moju reakciju koja je bila uobičajena.. Pogledala sam ih i rekla okej..
Stajali su i gledali me u čudu...
Marija-"Tess jesi okej sa tim"
Ja-" Naravno, sve je super mogu li i svoju sobu, i poneću doručak.." rekla sam umorno
Tata-"Naravno dušo"rekao je kao da mu je kamen sa srca pao
Ulazim u sobu i setim se da je za 2 dana škola..." Jao pa šta ću da radim... Moram u kupovinu. "
Ushićeno sam se uputila ka svom ormaru i ušla..
~prvi deo ormara~
YOU ARE READING
~A powerful girl🥀~
WerewolfTessa je bila naime obična devojka, sve dok jednog dana nije saznala neke stvari o sebi koje će joj promeniti život iz korena. Šta će se dalje desiti saznajte u priči ~A powerful girl🥀~