~A powerful girl 🥀 ~ deo 12

47 1 3
                                    


Obukla sam se i izašla napolje, bilo je dosta snega ali me to nije sprečilo da šetam.. Otišla sam do jezera i klizala..
Samo sam upala i počela da se smejem jer jelte nije bilo duboko bilo mi je negde do kolena, naišli su moji takozvani "prijatelji"

Liam-"Jesi normalna izlazi prehladi ćeš se!"
Ja-"Fuck off"
Kol-"Daj stvarno izlazi"
Liam-"Da li stvarno voliš da plašiš ljude?"
Ja-"Prekini"
Liam-"Voliš da nas ubijaš?"
Ja-"UBIĆU TEBE"
Liam - "Kao što si i svoju majku?"
Ja-"Ha?"
Kol-"Druže.."

Počela sam da plačem i pobegla od svih, osećala sam se jako besno.. Ana me je pronašla i došla do mene, pogledala me je ravno u oči i vrisnula..

~ovo su bile moje oči~

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

~ovo su bile moje oči~

Kol-"Šta je bilo??"
Ana-"Njene oči..."
Kol-"Šta sa njima?"
Ana-"Ništa prelepe su kao i uvek"
Kol-"Zato si vrištala?"
Ana-"A ne, videla sam pauka na drvetu pa sam se uplašila"
Ja-"Hoće mi ko objasniti?"
Kol-"Samo se uplašila"
Ja-"Okejj.."
Kol-"Zašto plačeš?"
Ja-"ZAŠTO PLAČEM?? ZAŠTO PLAČEM???" povisila sam ton..

Kol pov

Pitao sam je zašto plače, i samo odjednom zenica joj je promenila oblik.. Moramo da pazimo da je sazna

Ja-"Hej sekana, hoćemo kući?"
Tess-"Ne, idi te Vi ja ću ostati da šetam i ne dolazite po mene"
Ja-"Okej...Pazi se"
Tess-"Znaš, pre bih umrla nego da se vratim pod isti krov sa svim onim debilima!"
Ja-"Tess, ne možeš tako da pričaš o njima!"
Tess-"ZABRANI MI, HAJDE! NE MOŽEŠ JER ME NI NE POZNAJEŠ SAMO SI SE STVORIO NIODKUDA I ZAHTEVAŠ DA BUDEM DOBRA PREMA VAMA!"
Ja-"Tess..."
Tess-"MA GONITE SE SVI! SUTRA SE VRAĆAM KUĆI"
Ja-"Ne možeš!"
Tess-"Gledaj me"

Samo je otrčala, nisam želeo za njom treba da bude sama... Muči me to što ne mogu da joj uđem u misli kao ostalima.. Šta je ona? Samo znam da voli Aiden-a.. On treba da priča sa njom..

Kol-"Aiden! Dođi druže.."
Aiden-"Reci?"
Kol-"Moraš do Tess, pričaj sa njom."
Liam - "Zašto on??" ljubomorno upita
Kol-"Zato što njega voli"
Liam-"Moš mislit"
Aiden-"Neko je ljubomoran?"
Liam-"Ni najmanje"
Aiden-"Idem ja"
Kol-"Hajd, čekamo Vas kući ako ne odluči da spava u šumi opet.. I potrudi se da ne sazna.."
Aiden-"Hoću!"

Aiden je otišao a mi smo krenuli kući.. Liam je bio ljubomoran ali je takođe sam zasro sve...

Kraj pov-a

Trčala sam ne znam ni ja gde.. Samo sam pala i ugledala krv na svojoj nozi...
Ja-"Au zašto toliko boli.."

Iza mene se pojavio lik sa crvenim očima i rekao

X-"Mogu ja da sklonim tu bol?"
Ja-"Šta si ti? Neki đavo ha?" počela sam da se smejem
X-"Vampir dušo, vampir"
Aiden-"Michael? Od kud ti ovde druže?"

Za grlili su se a ja sam se onesvestila...

Aiden - "Nisi valjda?"
Majkl-"Nisam je ni pipnuo i ako sam hteo, ona je tibrid ubila bi me"
Aiden-"Siguran si?"
Majk-"Ne, osetio sam nimfu,alfu vukodlaka, i čisto krvnog vampira... Ima još nešto ali ne znam šta.."
Aiden-"Stavi mi je na leđa i idemo"
Majkl-"Jesi normalan? Ubiće me čopor"
Aiden-"Neće ne brini.."

Krenuli su ka kući a ja sam se u međuvremenu probudila i ugledala Majkla pored mene.. Imao je obične zlatno braon oči, prelepe i bio je kao i svi ostali normalan. To mi je bilo čudno jer do malopre je kraj mene bio vampir a sada,ma samo umišljam.

                      ~Michael - Majkl~

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

                      ~Michael - Majkl~

Preslatko se nasmejao a ja sam se istopila... Ii stigli smo,Aiden me je spustio i otišao.
Stajala sam na sred sobe i zamišljeno gledala u jednu vazu na ukrasnom stolu, mogla sam čuti glasove prišla sam i ona je pukla uzela sam deo i prislonila ga bliže uhu.. Kako sam stavila stakleni deo na lice posekla sam se

Michael pov

Osetio sam krv.. Skoro da nisam mogao da se kontrolišem ali sam znao da ne smem ni da je pipnem jako je agresivna.. Prišao sam joj i odveo je da  joj očistim rane, ostali su osetili krv i sumnjali u mene pa je Aiden dotrčao do sobe..

Ja-"Hej druže, šta ima?"
Aiden-"Aa, hah ma ništa..Uživajte"
Ja-"Hahaha čistim joj ranu,ljbomorko"
Aiden-"Ej, znaš da imam devojku"
Ja-"De de šalim se"

Tess se rastužila kada je čula da Aiden ima devojku.. Osetio sam tu bol i suza joj se spustila niz lice,kako sam hteo da joj obrišem suzu ostavio sam malo krvi pored njenih usana.

Ja-"Umazao sam te.."
Tess-"Gde?"

Poljubio sam ja pored usana i skinuo krv.. Taj ukus mi je bio poznat ali nisam hteo ništa da kažem, bila je ukočena kao da sam uradio nešto pogrešno ali joj se svidelo.
Ne mogu da joj čitam misli i to me izluđuje..

~A powerful girl🥀~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora