K-"Drago mi je da jesmo..."
K-"E evo nas, duga soba"~u uglu sobe nalazila se ljuljaška~
K-"to je to od tvojih soba, imaš još prostorija ali to će mo kasnije... Idemo do moje sobe a momci će ti pokazati njihove kasnije"
Ja-"Okejj idemo"Otišle smo do njene sobe..
~njena soba je takođe imala ljuljašku u uglu~
K-"Videla si sve, sada idemo da se presvučeš pa da šetamo"
Ja-"Okejj idemo"~obukla sam ovo ~
~a Klara ovo~
Sišle smo do momaka koji su blenuli u mene i eto neke devojke na vratima
Xx-"Društvo, ko je ova fuksa?"
Kol-"To je moja mlađa sestra, i ne zovi je tako!"
Mason-"Tess, ovo je Ana...Ana ovo je Tess"Ana-"Šta će ona ovde i zašto je obučena kao da je pošla na jahanje?"
Kol-"Ona od sad živi sa nama, i idemo do štale da joj pokažemo svoje konje."
Ana-"Ok, i da mogli ste ružniju da dovede te.."Čula sam je i razočarano krenula ka sobi...
Liam-"Hej, gde ćeš?"
Ja-"A, ma idem u sobu da čitam..."
Liam-"Zar ne želiš da vidiš mog konja?"
Ja-"Ako ne moram"
Liam-"Hajde mala..."
Ja-"Okejj idem... Klara ideš sa nama?"
Klara-"Neka ostat ću ja ovd da smirim Anu ipak smo najbolje prijateljice"Klimnula sam glavom i krenula sa Liamom da vidimo konje...
Stigli smo u štalu i krenuli da gledamo konje...
~liamov konj~
Liam-"Ovo ti je moja kobila..."
Ja-"Prelepa je samo, ne znam da li bi se slagala sa mojim konjem..."
Liam-"Epa to zavisi od njega..."Otišli smo na drugi deo gde su mali konji. Tamo je bio Flash zbog toga što je divlji...
Ja-"Tu smo, samo pazi ne prihvata svakoga pa se možda bude uznemirio"
Liam-"Naravno mala"Prišla sam Flash-u i zagrlila ga kao na slici
Liam-"Mislim da me gotivi..."
Ja-"Verovatno, čim te nije napao znači da mu se sviđaš..."
Liam-"A tebi? Nego idemo da vidiš još jednu divljakušu baš poput tog tvog."Vako ja sam razmišljala da odustanem ali neću, nadam se da će što vas da pročita priču i da će vam se svideti! 🖤🖤🖤
YOU ARE READING
~A powerful girl🥀~
WerewolfTessa je bila naime obična devojka, sve dok jednog dana nije saznala neke stvari o sebi koje će joj promeniti život iz korena. Šta će se dalje desiti saznajte u priči ~A powerful girl🥀~