פרק 11- הנה זה מתחיל

331 19 4
                                    

"היי, חזרתי!" הודיע קיף בכניסה קנדלשייד
"שלום, בני איפה הייתה?" שאל אותו לורד קסיוס בקרירות מתוך המשדר שלו שבקומה 45.
"אני אספר לך הכל אבל קודם אני הולך להתקלח..." ענה קיף לאביו ורץ אם השק השחור של הגולונים למעלה לחדר שלו ובתקווה שאבא שלו לא יראה את השק ויתחיל לשאול שאולות.
****
כעבור שעתיים בארוחת הערב
"אז איך היה היום עם הבן של הוואקרים?, מה למדת?" שאלה לידי ג'יזלה בטון חוקר כזה ...
"את יודעת, לא יותר מידי רק עברנו על כל מנטור ומנטור ואם מי כדי להתעסק ואם מי פחות אבל כל בית הספר יודה לי אחר כך...וגם מי היו הבנות שפשוט התאהבו בי ובשיער שלי." אמר קיף בבדיחה.
"וחוץ מזה עוד משהו?"  אמרה לידי ג'יזלה בגלגול עיניים
"אההה, תני לי לחשוב רגע.... אה כן למדתי משחק חדש בשם תופסת בסיס זה משחק ממש מגניב!"
"ועכשיו ברצינות,  למדת דברים חשובים???"
"עניתי לך כבר!. זה כל מה שלמדתי!"
"וחשבתי שהבן של וואקר גאון..." מלמלה ליידי ג'יזלה בעצבים.
"בכל מקרה ילד 'חכם', מחר יש את הסיור וביום שני מתחילים כבר את הלימודים, אתה מוכן?" שאל קסיוס ואפילו לא טרח להביט בבנו.
"מוכן מתמיד..."
****
"בוא'נה אחי! זה פסיכי המקום הזה!" קרא קיף בכניסה לפוקספייר, הגולונים הוחבאו מבעוד מועד במשרדו של אלווין, האחראי לרפואה הנחמד.
"כן, ממש מגניב בכל אופן, אני ברמה  2 מה שאומר שאנחנו ביחד בכיתה." קרא פיץ והצביע על המבנה של רמה 2
"כן אחי, קלטתי שיש לי שומר ראש בכיתה, מבין שאתה מתרגש להיות בנוכחות אליל יופי שכמותי" החזיר קיף בקריצה שגרמה לקבוצה של בנות לצרוח בהתרגשות. "מבין מה אני אומר?" שאל בהתגרות ופיץ גלגל עיניים.
"טוב טוב הבנו אותך מר יפיוף!  אם כל השנה הולכת להתנהל כך זאת הולכת להיות שנה מאוד מעניינת..." הודיעה פיץ
"אחי תסתכל מה השעה אתה צריך ללכת להתחבא או משהו ואני צריך להצטרף לסיור ... אוחח אין לי כוח לשמוע את ההיסטוריה של המקום הזה." רתן קיף
אה כן, אהה שחכתי לספר לך אני די זה שמהביר את הסיור..." אמר פיץ בבושה כזאת
"נער הזהב היקר שלי, למה את מתבייש הכל טוב ככה גם אתה תוכל לראות את המתיחה כמו כולם ולא כמו גנב שמסתתר...." אמר קיף השמחה מרבית .
נקודת הזמן שלנו: ההתחלה של הסיור:
"אוקי שלום לכולם אני פיץ וואקר ואני אהיה המדריך של הסיור שלכם היום" אמר פיץ וכבר כמה בנות כמעט התעלפו
"טוב נעשה הקראת שמות ונתחיל את הסיור... " הודיע פיץ והוסיף לעצמו בראש: 'אם אנחנו גם רוצים לסיים היום גם את המתיחה של קיף הדביל...'

"טוב אני מבקש שכל מי שאני אקרה את שמו יסתדר בתור...
קיף סנסן
אלפוס רווקר
ג׳סי  פונדט
רקושי סנגו
שין קארוזי
וברגע זה קיף הפסיק להקשיב לשמות כי ראה את אותם בנות שלפני כמה דקות כשפיץ דיבר בן כמעט התעלפו ועכשיו שקיף קורץ להן הן לא מפסיקות לצחקק.
"בנות איך אתן יכולות שהיה לכן קראש גם עלי וגם על 'נער הזהב' שלנו?!" חשב לעצמו קיף והתאמץ לא לצחוק בקול. אבל פתאום מחשבותיו נקטעו על ידי פיץ שהודיע:
"טוב, עכשיו אחרי שסידרנו את כולם אפשר להתחיל בסיור!"

תקרית הגולון הגדולה!!!!Where stories live. Discover now