פרק 12- סוף טוב, הכל טוב (?)

362 20 14
                                    

"אחי! תתכונן להבהיל את הגולונים. אנחנו מתקרבים למשרד של אלווין, ואין לי חשק שזה לא יעבוד!" לחש קיף לפיץ שעמד מלפניו בשורה.
"כן, עברנו על התוכנית הזו משהו כמו מיליון פעם, להיכנס ולהבהיל אותם. סגור," לחש לו פיץ חזרה ככה שלא ישמעו אותם.
"גרמתי לכך שהכריזה תשמע מחדרו של אלווין ככה שכשתתעטש האפצ'י שלך ישמע בכל רחבי פוקספייר ויגרום לתגובת שרשרת!" חיכך קיף את ידיו בהנאה. הוא כזה גאון!
"כן, אני זוכר! רק למה לאזעזל אפצ'י??? אני תמיד יכול לעשות בו!" לחש פיץ נרגז
"מה כיף בזה?" החזיר קיף במלמול כי ליידי מרינדה עברה לידם.
השורה נכנסה למשרדו של אלווין- השותף הסודי והערמומי למשימה. כשהתקרבו מספיק קרוב לאלווין ופיץ הסביר לרמקול שעוד לא היה מחובר לכריזה הכללית על עבודתו של אלווין ועל משרדו קיף סימן לפיץ שהוא יחבר את מערכת הכריזה בעוד חמש....
ארבע....
שלוש....
שתיים....
אחת....
"אה... אה... אה... אפצ'ייייייייייייייייייייייייייייייייייייי"

בום!

בום!!

בום!!!

בום !!!!
"איכסוששש". "מה זה הריח הזה?". "מה הולך כאן???". "למה האוויר ירוק???". "קשה לי לנשום!!!". "ה-צ-י-ל-ו-!!!!"
"אוי אחי שזה גדול!!!" צרח קיף לפיץ בניסיון לגבור על הרעשים והצרחות המבוהלות. הם כבר היו בחוץ על הספסל שמשקיף לכל פוקספייר דרך החלון מילוט שהכינו מבעוד מועד כדי לראות את מעשה ידם- פוקספייר הופכת לענן ירוק וצורח. חלום של כל תלמיד ממוצע.
"טוב זה נקרא לפוצץ את הראש!"
"כן הכבוד לנו!" אמר קיף בשניה הפסקה שהצליח לעצור את הצחוק
"הם לא ידעו מאיפה זה בא להם! רק באסה, אני לא חושב שהמצלמות אבטחה צילמו את זה" הוא המשיך לדבר בקול עצוב.
"טוב ,אז אתה טועה אני בטוח שבמשרד של ליידי אלינה יש סרטון של הכל מה מצלמות אבטחה..." מלמל פיץ מחוויר. שנייהם הביטו אחד אל השני חושבים בדיוק על אותו דבר, תוך רגע הם כבר היו בסוג של תחרות ריצה לעבר המשרד בקומה הגבוהה ביותר של פירמידת הזכוכית- משרדה של המנהלת, ליידי אלינה.
"אוקי ,היא יצאה עכשיו להבין מאיפה כל הגולונים.אז בוא פשוט ניקח את הסרטון וניצא מפה בלי שידעו שהיינו פה..." אמר פיץ ופחד הסתננן לקולו.
"תירגע אני זה שהיכנס ואתה רק תעמוד בחוץ ותשגיח שאף אחד לא בא..."
"טו..." אבל על שפיץ סיים קיף כבר היה התוך החדר ואחרי 5 דקות בערך קיף יצא עם גביש הזיכרון מהמשרד. "אני חושב שסיימנו כאן."
*****
בביתו של קיף אחרי הסיור.

"נו, איך היה היום בסיור?" שאל קסיוס

 קיף חייך מאושר "היה פיצוץ!!!!"

הסוףףףף!!!!!!

**********
הסיפור נגמר, ממש מקוות שנהנתן!!!

y&s❤️

(תמשיכו לרדת, זה יבוא! )













לא.... כאילו רציני שהוא נגמר!













על אמת...

















לא צוחקות!...







גם לנו זה קשה לומר שלום...

















אז זהו! שאנחנו לא אומרות שלום!

כבר מלפני שבוע התחלנו לכתוב ספר חדש דנדש! אמנם לא על השומרת (ואולי כן?!) אבל מבטיחות שיצא מושלם!!!!!
מבטיחות לפרסם בקרוב תאריך יציאה לפרק הראשון

y&s❤️

🎉 You've finished reading תקרית הגולון הגדולה!!!! 🎉
תקרית הגולון הגדולה!!!!Where stories live. Discover now