mijn verleden #3

24 0 0
                                    




heden

pov femke:

ik weet niet wat er met floor is ze grijpt de heletijd naar haar zij of ze een pijn steek krijgt. ik ga verder met mijn pv's maar ik kan mijn hoofd er niet bij houden want ik moet telkens aan floor denken, ik wil het haar wel vragen maar ik durf niet. ik vraag aan floor of ze koffie wil maar ze wilt niet dus ik blijf maar zitten. er heerst een genante stilte op kantoor alleen floor en ik zijn er. 'floor op welke school heb jij vroeger gezeten?' vraag ik toch maar. 'w.j. bladergroen heb ik op gezeten hoezo?' zij ze en ik antwoorde 'oh gewoon' zei ik. 'ben jij niet femke die toen met stijn had?' vroeg ze en mijn wereld stond even stil. 'ja' zei ik met mijn stomme hoofd en ik ging verder met onze pv's.


pov floor:

'oh my gosh ik werk samen met mijn pester' ging er door mijn hoofd heen en ik wist even niet wat ik moest doen, zal ik haar vergeven of niet want ja weet je door haar heb ik wel 20 snijwonden in men lichaam zitten. 'hey femke' zei ik en ze antwoorde 'ja wat is er?'. 'ik vergeef je denk ik wel' zei ik. en ze was er blij mee. voordat ik op kon staan kwam koen binnen 'HALOOOOOOOOOO' hij kwam weer eens schreeuwend binnen maar dat zijn we van hem gewent. tineke kwam als laatste aan, hun kwamen net van de baan af want hun shift zit er op. eigenlijk zit die van mij er ook op alleen ik blijf altijd tot 12u want meestal ruim ik het kantoor op. iedereen is naar huis en ik begin met opruimen. meestal komen er nog meldingen binnen alleen het schijnt rustig te zijn vandaag.


pov tineke:

koen, femke en ik gingen naar huis, floor blijft altijd nog even tot 12u ik weet niet waarom ik denk dat ze dat leuk vind. 'hey meiden zullen we vanavond op restaurant gaan?' kwam koen in eens met het idee. ' ja kan wel' zeiden femke en ik tegelijk. 'zal ik jullie op pikken om 17:00?' vreg koen en ik zij dat het oke was. we reden naar huis en we maakte ons klaar. ik deed een mooi kleedje aan met glitter, ik deed mijn haar en make-up en toen kwam koen mij al halen want wee gingen femke samen op pikken. 'hey tinimini' zei koen en hij gaf een compliment hoe ik er uit zag. ik bedankte hem pakte mijn spullen en we gingen femke op halen.


pov koen:

we reden naar femke haar huis en we gingen femke op halen. we hadden femke opgehaald en we gingen naar het restaurant, er is 1 voordeel en dat is dat femke en tineke alletwee het zelfde restaurant leuk vinden. ik parkeer mijn auto en ik doe de deur voor de dames open en we lopen naar binnen. ik ben weer bezig als een echte jatle man. we kiezen wat uit op de menu kaart en we bestellen. na een paar uur gaan we weer naar huis toe, ik zet femke eerst af en daarna tineke. ik rijd zelf naar huis toe en na een 5 minutjes rijden kom ik thuis. ik kleed me uit en ik ga in mijn bed liggen en lekker slapen.








deel 4 volgt, sorry als er typ foutjes in staan alleen ik ben heel slecht in hoe je iets moet schrijven

mijn verledenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu