verleden
floor:
'FEMKE NEE' zei ik, het was te laat. ik ben net een paar seconden uit het ziekenhuis en weer naar school en het begint gelijk. het enige dat helpt is dat vince mij bij staat soms. ik weet het gewoon niet meer. nu ben ik de nerd van de school maar later krijg ik ze nog wel. als ik later bij de politie zit zullen ze nog iets van me horen. ik ben wel bi en daar kunnen ze me mee pakken maar ik laat mijn droom niet voorbij gaan.
heden
femke:
oke ik vind floor dus echt kei leuk en ik wil het haar wel vertellen dat ik haar leuk vind enzo maar misschien ziet ze me niet staan of haat ze me door vroeger. en als ik het ga vertellen hoe dan. er gaan allemaal gedachtes door mijn hoofd. we hebben toch pauze dus ik raap mijn moed bij elkaar en ik ga het floor vertellen. 'f floor kan ik even met je praten' zeg ik tegen floor. 'ja kan wel wat is er, het is niet van die intervensie dat we dat mishandeld kind hadden he' zecht ze ongerust. we lopen naar de keuken, ik pak een tas koffie, ik zucht diep en begin. 'um floor je weet ik heb spijt van vroeger he.' zei ik. 'ja dat hebben we ook al uit gesproken' zei floor kei schattig. 'umm ja ik zit nog met iets ik umm'.. alleen voor dat ik iets kon zeggen gaf floor mij een kus recht op mijn mond. 'gekkie denk je echt dat ik niks door had' zei ze schattig met een lachje. 'n nee denk ik' zei ik zenuwachtig. 'nou is het nu officieel tussen ons' zei floor. dus ik antwoord: 'als dat jou manier is om iemand verkering te vragen dan JAH' zei ik.
laatste deel is dit
sorry voor dat het zo rommelig is maar ik had geen inspiratie meer
later komt er een nieuw boek
xx jada
JE LEEST
mijn verleden
Fanfictionhoi hoi dit is een boekje over de buurtpolitie het gaat over een meisje die vroeger is gepest door iemand van haar middelbare school. als ze een nieuwe baan gaat zoeken komt ze haar pester tegen die dan haar collega word. er gebeurd van alles. w...