Ginny és Harry egymás mellett ültek a kanapén tiszta csöndben. Mélyen gondolataikba merülve töprengettek azon, hogyan ne bántják meg párjukat, a szomorú igazsággal.
Mindketten tudták, hogy mit akarnak mondani, de egyiküknek sem jött szó a szájára. Mintha megnémultak volna. A Weasley család többi tagja már fent aludt a szobákban.
- Harry, én....
- Ginny, én...
- Jaj, ne haragudj, mondd csak!- szólt a szemüveges.
- Nem, kérlek, mondd te!-mondta a vörös hajú.
- Nem! Ragaszkodom, hozzá kérlek mondd!
Ginny mély levegőt vesz.
- Harry én nem akarlak megbántani, mert amióta az eszemet tudom szeretlek, és ez mindig is így fog maradni. De már rég nyomja valami a szívemet.
Az első pillanattól kezdve, amikor megláttalak te voltál életem szerelme, és a nap, amikor megtudtam, hogy öt keserves év után végre viszonzod az érzéseimet,
az volt életem legszebb napja. Ezért nehéz most neked mondanom, hogy a bizsergő érzés, amit éveken keresztül éreztem eltűnt, ezért szeretném ha tudnád..
Erre a kandallóból süvítve érkezett a Roxforti levél, ami kishíján levitte a szemben kiállított okleveleket, amiket Ginny kviddics eredményeiért kapott.
Erre már Harry is felnézett, és mintha álmából keltették volna zavarodottan nézett vörös párjára.
- Bocsáss meg Ginny egy kicsit elkalandoztam, napok óta nem alszok, csak a háborúról álmodok. Persze ezt mindannyian tudjuk, hogy nem igaz.
Harry valóban szokott álmodni a háborúról. Mostanában azonban inkább arról szokott álmodozni, vajon mi történne, ha egy rosszul sikerült bájital óra után Piton bezárná őt és,
szőke hajú barátját egy kiadós bűnetőmunkára, a Roxfort legeldugodtabb sarkába.
Ha már szőke hajú barátunknál tartunk, nézzük is meg mit csinál valójában. Draco éppen sötétzöld bársonykanapéján ülve mugli focimeccset nézett. Egy tál frissen elkészült popcornal a kezében.
Éppen állt volna fel a kanapéról, hogy beengedje az ismeretlen baglyot, aki éppen ablakán kopogtatott 2 levéllel a csőrében, mikor meghallotta anyja kétségbeesett sikítozását a nappaliból
miközben apja magálból kikelve dobálta az asszony drága római üvegcsirkéit.
Draco nem csak a sikoltást észlelte, hanem az ablaknál zuhanó üvegcsirkét is, ami kis híjján lesodorta a baglyot. Draco már épp kinyitotta résnyire az ablakot amikor Perselus Piton ordítását
hallotta meg, de ebben az esetben az immár a hálószobából jött. Ekkor már nem tudott azzal foglalkozni, hogy mikor vagy hogyan engedje be a baglyot, mivel olyan sebességgel futott le a
lépcsőn ,hogy csaknem elbotlott apja vagyont érő pálcatartójában, ami most különös okból a lépcsőn hevert, ezzel a sarokban szorítva a fehér, selymes kisnyusziját, amit még anyjától kapott 19. születésnapjára.
Mivel Draco él is halt a nyusziért többé nem érdekelte, hogy a falak remegnek az ordítástól, felvette kicsi nyusziját egy aranyos puszit nyomott az állatka fejére, majd nyugodtan lebattyogott a lépcsőn.
Miközben megtette útját a nappali felé éppen azon gondolkozott, hogyan fogja leordítani három óvodásnak tűnő felnőttet, amiért megzavarták nyuszija legédesebb álmait a lépcsőfordulóban.
Éppen beért a nappaliba, de ekkorra elpárolgott az összes gondolat az agyából és nyusziját is majdnem elejtette ugyanis meglátta anyját és kereszt apját a nappali közepén anyaszült mesztelenül
miközben apja paradicsom vörös fejjel dobálta ki anyja antik evőkészletét a még mindig nyitott ablakon. Egy idő után észrevették Draco jelenlétét a szobában és, ahogy egymásra néztek kínos
csönd telepedett a szobára.
-Draco szívem!-suttogta a nő elfojtott hangon.
-Ó nem anya!- kapta el a hirtelen harag a fiút.
-Merlin szakállára mióta véget ért ez az eszelős háború, csak téged hallak, veszekedni apával.
És te Perselus egy többszörösen visszaesett halálfaló vagy aki totálisan beleőrült a tudatba, hogy elvesztette szerelmét így most kikezdtél egy házas asszonnyal, aki ráadásul a keresztfiad anyja.
Draco szavai arculcsapásként érték a felnőtteket.
-És te apa, te vagy a legrosszabb. Amióta véget ért ez téboly te minden este iszol. Nem csoda, hogy anya már egy csöppet sem vonzódik hozzád. Nem vagy képes feldolgozni, hogy igen mindenki
vesztett ebben a harcban.
Te minden este részegen törsz és zúzol, mint egy Magyar Mennydörgő. Azt hiszed nem hallom, de nagyon is. De mindegy most már. Végeztem veletek!
Draco kisírt szemekkel rohant fel a lépcsőn, közben rátaposva apja értékes pálcatartójára és már az sem érdekelte, hogy anyja segítség kérően kiabál utána a lépcső aljáról.
Becsapta maga mögött az ajtót és elmormogott egy záróbűbájt. Majd megfordult és kíváncsian nézte a piros borítékot a roxforti levél mellett......
(Ja és hogy mi lett szerencsétlen bagollyal ? Hát kijelenthetjük, hogy otthonra talált Draco édes pillecukor nyuszija mellett az ágyon)
YOU ARE READING
A nyári románc...
FanfictionA háború útán a főhősök békét kötnek ,és az egész nyarat együtt töltik. Ekkor azonban mindkettőjükben derengeni kezd egy érzés. Vajon megmarad ez a különös érzés a Roxfortba való visszatérés után is, vagy csak egy röpke kaland volt? Vajon Ginny és H...