- TE MEG KI A MERLIN SZAKÁLLA VAGY, ÉS MI A FARNCOT KERESEL A SZOBÁMBAN?- kérdezte döbbenten de egyben nagyon mérgesen a különösen kócos hajú fiú.
- Ez egy nagyon jó kérdés.- mosolygott pimaszul a fekete hajú lány, aki még mindig Draco ágyán pihentette a testét. Egyik szeme kéken csillogott, míg a másik olyan fekete volt, hogy szinte elnyelte a fényt. Vészjósló látvány, de a fiú meglepetésében nem ért rá ilyen részletekkel foglalkozni.
- Te idefigyelj, te nekem ne feleselj, mert én vagyok a nagy Draco Malfoy, -de a mondatot már nem tudta befejezni, mert a lány már olyan közel volt, hogy 1 centi se maradt köztük.- Te mi a faszt csinálsz?-suttogta a kék szemű akinek pupillája a jelenlegi helyzet miatt kétszeresére tágult.
- Veled még játszani sem lehet? Ahhj uncsi vagy! Mikor lesz kész a reggeli?
Draco köpni- nyelni nem tudott. Mire megszólalhatott volna, már látta a lányt a szemközti lépcsõn lesétálni, a még mindig vattacukor illatú nyuszival a kezében. Ordítva futott utána, de egy pillanatra lesokkolódott, amikor meglátta a lépcsõ alján a villogó szemû, káromkodó Pitont.
-Ó a francba, te mit keresel itt?!- ordított fel a férfi.-Köszi a lelkes fogadtatást, Apa!- forgatta meg a lány a szemét. Draco szemöldöke a lépcsõ tetején olyan magasra emelkedett, hogy ha 1820-ban nem lett volna egy átépítés, most biztos elérte volna a Kúria plafonját. - APA!?
- Apa?- kérdezte zavartan Perselus.- Igen, Apa.
- Én nem akarom tudni mi történt 18 évvel ezelõtt, de ha tényleg az apja vagy akkor a szarkazmusát tõled örökölte.- mondta a szõke még mindig sokkolt állapotban.
Fél óra múlva:
- Szóval, Perselus az apád, ugye?
-Igen.-válaszolta unottan a lány- de ezt már elmondtam hatvanszor szépfiú, úgyhogy tedd le végre a segged a kanapéra.-forgatta a szemét.
Ekkor megint eltelt fél óra.
- Szóval,- kezdte Draco, ezzel megszakítva a kínos csendet, Apja bársonykanapéján üldögélve(amin rejtélyes módon bilincsek voltak)- ki az anyád?
- Lily, Lily Potter.- mondta mégunottabb fejjel a fekete lány.
- Oké.....várjál MIVAN?! Akkor te most Harry Potter féltestvére vagy?
- Ó látom vág az eszed! Örülök, hogy egy óra alatt sikerült megszülnöd ezt az információt!- mondta a lány. Piton ekkor nagy büszkeséget érzett lány miatt, így el is suttogta magában.- Hát nem csoda, én tanítottam, én vérem!
- Szóltál valamit, Perselus?- kérdezte élesen Draco. Erre a bájitalmester csak felállt és kisétált a szobából.- Most megsértődött?- kérdezte a fiú.
- Ó nem, csak egy kicsit hisztis mostanában.- legyintett az animágus.
-Oh oké. Szóval, visszatérve Potter-re. Ó BASZKI! POTTER! A levél alapján, egy órával ezelőtt kellett volna találkoznom vele az Abszol Úton!- akadt ki Draco, és elkezdett kapkodni. Lerántotta magáról a pizsamagatyáját, de amikor észrevette, hogy egy szál semmiben áll, hirtelen maga elé kapta a nadrágot. Ezek után, zavarában megfordult és felrohant a lépcsőn formás kis popsiját rázva. A lány a szemöldökét felvonva, vigyorogva nézett utána.
- Szóval ez volt a levélben!- ordibálta a fiú után.
- Ohh, ne tegyél úgy, mintha nem olvastad volna el!- vette fel stílusát a fiú.
- Hát, ott volt az asztalon! Egyébként formás popó!- füttyögött. Draco zavartan, pipacsvörös fejjel takarta el a fenekét.
- Nagyon vicces!- ordibálta- Egyébként, nagyon jó volt veled ez az egy óra, de mi is a neved?
YOU ARE READING
A nyári románc...
FanfictionA háború útán a főhősök békét kötnek ,és az egész nyarat együtt töltik. Ekkor azonban mindkettőjükben derengeni kezd egy érzés. Vajon megmarad ez a különös érzés a Roxfortba való visszatérés után is, vagy csak egy röpke kaland volt? Vajon Ginny és H...