Bună sunt Maria și am 19 ani. Vreau să va spun istoria mea cum dintr-o fata obișnuită a ești un idol popular care se întâlnește cu un alt idol. Păi haideți să nu întindem pisica de coada dar să începem.
Era o zi obișnuită, când deodată îmi vine o notificare despre un concert al trupei Enhypen in țara mea, sigur ca fana lor, eu nu puteam să scap șanțul meu pentru ai vedea. Ne-am luat și eu un bilet în VIP loc, da am reușit să fiu una dintre primi care au cumpărat bilete, e foarte șocat acest fapt.
Iată ziua X a venit și eu mam gătit pentru concert și am plecat la el. Stătea în locul meu și cântam împreună cu fani piesele lor și-i strigam numele lor toți în cor. Când sa terminat concertul lor, ei și-au luat rămas bun de la fani și am plecat de pe scenă toti fani cu o mulțime de emoții es din sală și plecă care și încotro. Deodată din neatenția mea mă lovesc cu un băiat, care avea o mască pe față și ochelari de soare.
Eu:auuuu... *cel cu care mam ciocnit cade jos, iar eu eram sa cad jos dar mam echilibrat* îmi pare rău, eram neatentă, îmi cer mii de scuze.
Băiatul:nu-i nimic, tot e okay. Tu pari drăguță, putem face schimb de numere de telefoane?
Eu:ammm nu stiu... ești ENGENE?
Băiatul:sigur, păi dacă nu, nu aveam să ne ciocnim aici?
Eu:dacă răspunzi la ultima întrebare corect facem schimb de telefoane, Ok?
Băiatul:bine *zice el, încrezut in sine*
Eu:Când a debutat enhypen?
Băiatul:la sfârșitul lui Noiembrie anul trecut, acum facem schimb?
Eu:da
După ce facem schimb de telefoane ne luăm rămas bun și o luăm care în încotro. Spre seara îmi vine un mesaj și singur știam de la cine e.———————————————————
Sper că va plăcut noua mea carte🥰
Cartea este scrisă după rugămintea unei engene care mă urmărește pe tik tok, și ideea e la fel al ia. Mersi mult de așa idee bună ,,jisoojluv" Sper ca vrei citi cu mult drag această carte🥴💞Va iubesc pe toti Steluțele mele💞