Mikor reggel felkeltem,7:23 volt az ido.Felneztem a falamra,es lattam a sok sotet zold kepemet.Remeltem,hogy en is Mardekarba kerulok.
Nem mostam fogat es nem is mosdottam,ugyanis mindig jo es kelemes ilatom van,valamint a fogaim feherek.Felvettem egy fekete hoszu ujut es egy fekete farmert:
Le mentem a konyhaba regelizni.
-Szia kicsim! Izgatot vagy a mai nap miatt?-kerdezte Bellatrix mikozben le tette a rantotat a tanyeromra.
-Kicsit.Inkabb az izgat,hogy talalkozok a tesveremel.
Tenyleg izgatott,hisz o kedvesnek gondol engem,de nem vagyok az.Elitelem a sarverueket es flegma vagyok.
-Nyugi szivem majd egyutt a Nagyural legyozuk ott-itt mar o is evett,majd elkezdett nevetni.
Igen,itt en is muszaj volt nevessek.Varom azt a pillanatot.Majd felmentem a szobamba bepakolni.Tettem egy csomo haspolot,farkmereket,cipoket,ruhakat,es persze a ruhamat a Yule Ballhoz.Majd,a macskamat,Bellat, es a bagjomat,Chloet, betettem egy egy ketrecbe.
Lementem anyukamhoz keszen az indulashoz.
Tudtam,hogy ha eljon velem akkor az Azkabanba kuldik.
-Szia anya!Hianyozni fogsz!
-Szia kicsim!-mondta Bellatrix es szoros olelesbe zart.Kimentem.Az udvaron kivul,mar ott alt Perselus Piton,hisz mindenki ugy tudja nala vagyok.
-Jo napot, Lestrange kisaszony!
-Jo napot,Piton Profeszor!
Ezt azert mondtam,ugyanis Piton az elso ket evben engem tanitot minden tantargybol otthol,igy kezdhetem most a harmadik evemet.
El is indultunk az autoval.Homponaltunk,majd ott is voltunk a mugli alomason.
At mentem a falon,es mar csak varazslok voltak.
-En kell menjek a tanarokal!Talalkozunk az iskolaban Ibiza!
-Rendben Piton profeszor.Egyedul voltam.Melletem mindenki bucsuzkodot a szuleitol.Sokan meg sirtak is.
Nem igazan izgatot,hisz Bellatrixet itt elkapnak.
-Szia!-alittot meg Hermione Jean Granger.Anya meselt minden egyes diakrol. Mondta is,ha Grangert lattom keruljem,hisz sarveru.
-Mit akarsz?-kerdeztem flegman
-En Hermione vagyok! Na es te ki vagy?
-Kebzeld Hermione Jean Granger tudom ki vagy es nincs kozod a nevemhez!
Tenyleg semmit koze nem volt,meg akkor se ha a testverem egyik legjobb baratja.
Itt kicsit ertetlenul nezett.Igen,tudom a teljes nevet peddig o nem is mondta,majd megrazta a fejet es elment.Igy hat,fel is szaltam a vonatra.A vonat hatalmas volt.Mindenut tele fulkek voltak.Majd,a harmadik fulkebe ultem be ami ures volt.A borondomet elvittek mar a szobakba tettek,szoval azt nem kellet cipelnem.Leultem az ablak mele.
Kesobb,jott egy idosebb no egy csomo etelel,igy hat vettem egy csoki bekat.Egy kicsit kesobb,be jott egy voros haju,kb velem egy idos srac.
-Beulhetek?-kerdezte kedvesen
-Meg sem kerdezem hogy ki vagy!Voros haj,masok le vett ruhaja,csak egy Weasley lehetsz!-koptem oda neki a szavakat-Nem johetsz be!-itt mar rohogtem is,majd ra zartam az ajtot.
Alig ultem le es kezembe vettem a kedvenc konyvemet,amikor egy magas tejfolszoke haju fiu be jott es az ajtonal meg alt.
-Szabad a helj?-kerdezte mikozben bele harapott egy zold almaba.
-Igen.-vagtam ra egyszeruen.
A tejfolszoke haj es kekes zoldes szem...csak egy Malfoy lehet.Megpedig a hires Draco Lucius Malfoy.
-Amugy mit akart toled az a voroske?-szakitotta meg a csendet meg mindig a zold almat evve.
-Csak egy Weasley.Ugyan olyan idiota mint a tobbi .-feleltem szemet forgatva
-Ne baratkoz holmi verarulokal!A nevem-
-Draco Lucius Malfoy!Ismerlek.-vagtam kozbe
Erre a fiu elegedetten elmosolyodot.
-Na es a te neved?
-Ibiza Lestrange!-feleltem magabiztosan,hisz boztos nem mondanam azt hogy Potter
A fiu meg mindig mosolygot,majd elegedetten vegig nezett rajtam.
-Szoval egy Potter.-felelte mikozben bamult engem mosolyogva
-Bellatrix Lestrange nevet hasznalom.Igy mar nem vagyok holmi Potter.-itt elfintorodtam,hisz rajottem hogy igazabol felver es Potter is vagyok .
-Ertem.-majd vegre mar nem engem nezett hanem elkezdett egy ujsagot nezni.En olvastam tovabb a konyvemet.10 perc utan meg is erkeztunk.En mentem ki eloszor majd Draco.
Ahogy kileptem,rengeteg hinto fogadot,amiket Teszhtralok vezetnek.Ezek olyan lenyek,akiket csak azok latnak akik mar lattak neghalni embert.
Igy hat felultem egyre.A hatam mogott jovo Draco is le ult velem szembe,egy szoke haju lany peddig melem.Egy szep fekete hinto volt.Alig telt el ket perc,de a hintok fel is repultek.
-Amugy Karen White!Es a ti nevetek?-kerdezte a szoke haju lany.
-Ibiza Lestrange!O itt Draco Malfoy.
-Orvendek!Tik milyen hazba akartok kerulni?
-Mardekar!-vagtuk ra egyszere Dracoval.
Draco egesz uton a tajat figyelte ahol az elsoevesek mentek hajoval az iskola fele.Majd leszaltak a hintok.Elfelejtetem mondani hogy itt mindenki a harmadik evben kezd!!!