* Egy het mulva*
Eppen az keso esti asztronomia orakrol jottunk Dracoval,de meg mindig volt egy joslastan.
Bocsi hogy ezt nem fogom nagyon reszletezni
A tanar azt mondta hogy igyuk meg a teat a bogrebol,hagyunk alni majd amiljen jeleket lattunk ,azt nezuk meg a konyvben mit jelent.
En Dracoval ultem egy asztalnal,miszerint el kell cserelni a bogrenket es elolvasni a masiknak.
-Add ide a bogret.-mondtam mikozben nyultam fele,azomban a fiu nem adta ide.
-Nem adom.
-De miert?-nem ertettem mi baja volt,es idegesen is viselkedet.
-Azert!Es kesz!-ezzel fogta a cuccait es idegesen ki ment.De mintha felelem is lett volna a szemeben....
-Mrs.Lestrange kerem menjen utana!-szolitot a tanar.Ha nem mondta volna a nevemet nem tudtam volna hogy engem hiv,hisz a nagy szemuvegeben az se latszik mit nezz.Igy mentem Draco utan.A szobaba mentem eloszor,hat ha ott van.Ott is volt.Az en asztalomba tamaszkodot amin tukor is van,es bamulta az arcat.
-Draco mi a baj?-futottam oda gyorsan
-Te ezt nem erted!-majd befutott a furdobe,de oda is kovettem.
--Ugyan miert nem ertenem?-nem tudtam elhinni,hogy nem tudja nekem elmondani.
Majd hirtelen sohajtot egyet es lecsuszot a kad oldalan es a terdebe temette arcat,ugy sirva.
-He Draco nyugi!Mi tortent?-majd gyorsan oda ultem melle
-A...zordo...a zordo volt...a bogreben-mondta meg mindig zihalva es sirva.
Muszaj volt atolelnem.Nem ertetem,hogy Draco Lucius Malfoy hogy lehet enyire felos.Bevallom,elege rohogtem volna rajta,de tudtam hogy ot nem ugy neveltek mint engem,o luxusban elt,mikozben en verekedni es tiltott atkokat hasznalni tanultam.
Ovatosan a valamra helyezte a fejet es ugy sirt.Egy 5 perc mulva elkezdett meg nyugodni.
-Menjunk aludni.-mondtam neki majd ovatosan felemelte a fejet aa labamrol.
--Rendben.Es....koszonom.-nagyon cuki volt ahogy ezt mondta.
Majd Draco kint,en peddig a furdoben atoltoztem.Mikor kimentem,Draco mar aludt.Olyam hajnali 3 lehetett.Egy kiabalasra keltem fel.Nem tudom kie volt,de orultem,ugyanis ep roszat almodtam.Mikor oldalra neztem,Draco izzadtan es zihalva ult az o agyan.Kicsit konyezet.
-Draco mi a baj?-oda mentem es leultem az agy szelere.
-A-a zordo...meg akart olni teget meg engem es..-itt elkezdett sirni.
-He nyugi!-majd ovatosan a mellkasomra helyezte a fejet es sirt tovabb.
-Elmegyek a furdoig.-mondta
-Rendben*Draco szemszoge*
Mikor visza jottem Ibiza mar aludt az agyamon.Meg nem volt senki se aki igy megvigasztalt volna.Betakartam,es elmentem Piton profeszorhoz kerni egy bajitalt amitol nem lesznek remalmaim.Mikor visza mentem,be fekudtem Ibiza mele es en is elaludtam,de mar nem volt remalmom.Tudom ez a resz se a leghoszabb.