Bohaterowie

14 1 0
                                    

Nathan- Szesnastoletni brunet o niebieskich oczach wysoki szczupły oraz dość przystojny. Ma młodszą siostrę (Klarę), psa (Klopsika) i papugę (Coco).Jest pomocny,miły,inteligentny, i  szczery, ale czasami również stanowczy

Leon- Piętnastoletni blondyn o oczach zielonych, dosyć niski szczupły chłopak. Jest jedynakiem, ale ma dwa psy (Jumbo i Milo) oraz  żółwia którego nazwał Donut. Jest dosyć mądrym i nieśmiałym chłopakiem zagubionym w świecie

Paul- Szesnastoletni szatyn o brązowych oczach. Średniego wzrostu lecz bardzo dobrze zbudowany. Ma trójkę braci (Mateo, Joel i Cris) i chomika ( Alfreda). Jest szczery ( do bólu) i tolerancyjny ale bardzo zapominalski.

Oscar- Siedemnastoletni chłopak o rudych włosach i piegowatej twarzy. Ma piękne błękitne oczy i lekko garbaty nos. Jest bardzo wysoki i ma średnia budowę ciała. Ma starszego brata ( Tymona) i kota( Puszka). Jest miły i zabawny ale niezbyt mądry.

Evie- Piętnastoletnia blondynka o szkarłatnych oczach, pełnym uśmiechu i lekkich piegach. Jest nawet wysoka i bardzo szczupła, nosi okulary i ma kolczyk w nosie. Jest jedynaczką i ma trzy rybki. Jest zabawna i opiekuńcza lecz trochę za wrażliwa.

Emi- Szesnastoletnia dziewczyna z niebiesko-różowymi włosami i brązowymi oczami. Jest bardzo niska i nawet szczupła. Ma starsza siostrę( Ali) i psa ( Jumpera). Jest strasznie tolerancyjna i zakręcona ale nie do przegadania.

Joe- Siedemnastoletnia szatynką o oliwkowych oczach i łagodnych rysach twarzy. Jest średniego wzrostu i jest średniej budowy ciała. Ma młodszego brata ( Oliviera) i nie ma zwierząt. Jest miła i dosyć ogarnięta ale leniwa.

Ali- Osiemnastoletnia brunetka z brązowymi oczami jest siostrą Emi.

Klara- Czternastoletni siostra Leona.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 15, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

,,Gdy pada kolorowy deszcz"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz