|1.2|

91 10 0
                                    

Lalisa'dan :

Gece ne Jihyo'nun ne de o oğlanın mesajlarına bakmadan uyudum . Sadece bir arkadaşıma doğum günü şakası yapmak istemiştim ama onu bile beceremedim . Neyseki gece doğum günü partisine gidecem .

Yataktan kalkıp telefonu elime alıp saate baktım . Jihyo'dan ve Minnie'den bir sürü mesaj vardı grupta konuşmuşlardı sanırım .

Jihyo'm🤎 : Kızlar akşam doğum günü partisine gidecez değil mi ?
09:45

Minnie'm💜 : Tabiki de gidelim ya , gitmezsek ayıp olur .
09:49

Jihyo'm🤎 : Sen ne diyorsun Lalisa ?
09:49

Jihyo'm🤎 : Lalisa ?
09:50

Jihyo'm🤎 : E tabii dünki olaydan sonra telefonu eline bile alamıyorsundur :')
09:50

Minnie'm💜 : Dün ne oldu ki ?
09:50

Jihyo'm🤎 : O doğum günü şakasını yanlışlıkla başka birine yaptı :') özür dilerim Lalisa'm...
09:50

Minnie'm💜 : nE ?
09:51

Minnie'm💜 : O dediği şeyi yazmadı dimi 🥺
09:51

Jihyo'm🤎 : Hayır onu yazdı 😫
09:51

Kesin aylarca dalga geçecekler . Açık konuşiğim ben olsam ben de dalga geçerdim komik bir olay çünkü ama yaşayan açısından iğrenç... Ama sanırım bu kadar da kasmamam lazım sonuçta hayatım boyunca bir daha karşılaşmayacağım birine o snap'i attım değil mi ?

Saate baktığımda çoktan 11'i geçmişti bile . Tekrardan gruba girip mesaj yazmaya başladım .

Lalisa :
Kızlar akşama ne giyeceksiniz ?
11:25

Minnie'm💜 :
Konudan kaçmaya çalışma Lalisa 😚
11:25

Lalisa :
Şu anda hiç o konuyu konuşacak mood'da değilim hayatım 🥰 .
11:26

Minnie'm💜 :
Peki canım ama kaçamicaksın biliyorsun dimi 👁️👄👁️
11:26

Lalisa :
Tabikide hayatım 😎👍
11:26

Jihyo'm🤎 :
Onu bunu bırakında Lalisa akşam gitmeden önce sana gelsek . Sende hazırlanır öyle gideriz ?
11:27

Lalisa :
Tamam tamam hem parti bana yakın .
11:27

Minnie'm💜 :
O zaman akşam görüşürüz kızlaaar .
11:27

Jihyo'm🤎 :
Aynen görüşürüz
11:28

(...)

Bütün günüm Netflix'ten dizi izleyip resim çizmekle geçti . Annem ve üvey babam memleketimiz olan Tayland'a gitmişti ben ise okulum yüzünden gidememiştim . Saat yaklaşınca kalkıp duş aldım ve şu anda kızları bekliyorum şimdi gelirler .

Oturmuş kedilerimle oynarken kapının çalınması ile ayağa fırlayıp kapıyı açtım .

Lalisa : Hoşgeldiniz Kızlar .

|Snapchat Conversation|-liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin