|1.4|

47 7 0
                                    

LALISA'DAN

Resmen gözlerimin içine bakıyordu . Tanrım ne yapıcam ? Jungkook bana doğru gelirken arkamı dönüp kendimi bahçeye atmam bir oldu . Kalabalığın içinden geçip kendimi bahçeye attım ve göz ucuyla arkama baktım . Arkamdan geliyordu ?! Bahçeden de ayrılıp arka bahçeye geçtim belki peşimi bırakır diye ama hala geliyor ?

YAWRUM GELME PESİMDEN GELME KURT BAKŞLM

Lalisa : Hey niye peşimden geliyorsun ?

dedim arkamı dönüp ? Arkamdan gelmesi kadar saçma birşey yoktu şu anda nerde olduğumuzu bile bilmiyorum heryer karanlık hepsi bunun yüzünden .

Jungkook : Neden benden kaçıyorsun ?

Kardeşim senden kacmiyorum aaa 🥵

Lalisa : Senden kaçtığımı nerden çıkardın ?

Jungkook : Beni gördüğün andan beri kaçıyorsun güzelim ?

İnatçı çıktı bu ha ?

Ona karşı bir adım atıp aramızdaki mesafeyi kapattım . Aramızda bir iki adımlık mesafe vardı .

Lalisa : Şimdi siktirip gider misin Jeon Jungkook ?

Jungkook : Gitmiyorum Lalisa Manoban .

Diyerek o da bana doğru bir adım attı ve aramızdaki mesafeyi tamamen kapattı çünkü onun bir adımı benim 2 adımım kadar .

Lalisa : Hem peşimden geliyorsun hem de yüzsüz yüzsüz gitmiyorsun ?

Dedim göz devirerek .

Jungkook : Lalisa bir keser misin sesini ?

dedi arkamda bir şeye odaklanmış bakarken . Sen kes sesini knk ben niye kesiğim ?

Lalisa : Ya kesmiyorum zorla mı ?

Dediğim anda beni kendine çekip ağzımı kapattı . FUCK .

Kendimi ondan kurtarmaya çalışırken o daha sıkı tutuyordu .

Jungkook : Kızım bir dur artık bak orda hırsız var görüyor musun ?

Dedi fısıldayarak .

Gösterdiği yere baktım karanlıkta çok az gözüküyordu ama evet gerçekten orda biri vardı .

Lalisa : Napıcaz ?

Diye fısıldadım .

Jungkook : Bilmiyorum ama elinde tehlikeli birşeyler olabilir .

Lalisa : Napıcaz ?

Jungkook : Gidelim içerdekilere haber veririz gel .

Diyerek beni kolumdan tutup döndürdü ve yavaş adımlarla villanın önüne doğru yürümeye başladık .

Hırsız : Hey siz durun orda !

Hassiktir aminakoyim yani bizide mi kaçıracan got lalesi .

Jungkook : Hassiktir

dedi sadece benim duyabileceğim bir fısıltıyla ve sanki hiç bir şey olmamış gibi devam ettik...

Hırsız : Durun diyorum ! Tanrı yarattı demem kellenizi uçururum burdan .

Uçurda görek ahbap &%$*#+&%#

İkimizde arkamıza döndüğümüzde adam elindeki bıçakla bize bakıyordu . Tahminen 35-38 yaşlarında Koreli esmer bir adam . Knk yüzüne birşey saraydın keşke gördük seni 🤣😘🙂🤢🤣🥴🥺 . Jungkook beni kendine doğru çekerken adam konuşmaya başladı

|Snapchat Conversation|-liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin