Hejo!
Oto przed Wami kolejny pomysł, na który wpadła Karciana.
Postacie odpowiadają za mnie na pytania, czyli w skrócie Pozmnp, aby było krócej.
A cóż to jest?
W sumie tytuł mówi sam przez się. Tutaj jest miejsce, abyście zadawali pytania, które Was nurtują. W komentarzach czasami na nie odpowiadam, ale koncepcje mogą mi się zmieniać i troszeczkę plątam się w zeznaniach. A to co w komiksie to rzecz święta i nie zmienna, także w razie jakiś pytań, odpowiedzi będą w takich rozdziałach.Nie zrobię tego sama, bo oczywiście nie wiem, co jest dla Was niejasne, także te rozdziały będą Waszą inicjatywą.
W razie jakby jakieś pytanie Was nurtowało, ten rozdział jest miejscem, aby je zadać. W trakcie czytania komisów (bo pytania do Cruel Story też jak najbardziej można zadawać) możecie tutaj wracać i zapisywać. Oczywiście jeśli macie jakieś pytanie do danej sytuacji np. [spoiler do następnej części]„Dlaczego Luxath wjebał chomika Sprinkle?" to na spokojnie w komentarzach odpowiem „Bo był głodny.", tutaj poruszamy takie ogólne pytania, jak np. „Jak działa śmierć w twoim universum?" albo „Dlaczego dzieciaki chodzą do szkoły w Dreamtale, skoro np. w takiej pacyfistycznej ścieżce Underswap mogą chodzić to szkoły na powierzchni?" Mam nadzieję, że ogarniacie. W razie jakby nie, to dajcie znać, a ja postaram się wytłumaczyć dokładniej (czasami mam problem z przekazywaniem tego co myślę).
A no i jeszcze możecie wybrać sobie, która z postaci ma odpowiedzieć na Wasze pytania (jeśli nie chcecie, to sama wybiorę)
Zaznaczam jeszcze, że nie jest to ask, więc postacie nie opowiadają o swoich ulubionych kolorach, ani tym podobne tylko o zasadach universum.Oto koszyk na pytania —> \__/
Aktualna lista tematów, które będą podejmowane:
* „Jakie shipy występują kanonicznie w komiksie?" [opowiada Ink] ✅
* „Jak działa śmierć?" [opowiada Reaper] ✅
* „Skąd tyle dzieców?" [opowiada Lust]
*"Ogólnie o biologii szkieletów" [opowiada Sci]Bajo~
CZYTASZ
Alone
FanfictionKolejny cykl komiksów uzupełniający FutureVerse. Tym razem skupiamy się na postaci Sam - córce Dust'a i Asy'ego. Wejrzyjmy w głąb jej wspomnień, relacji oraz zmagań miłosnych. Historia Sam przedstawia rozterki pewnej nastolatki, która znacząco odbie...