4.kapitola

76 7 0
                                    

Vběhl jsem rychle spátky do pokoje ke sapnapovi, se slzami v očích jsem sebral své trčko a vyběhl jsem do tmavé noci za dreamem. Bylo už asi 2:00 ráno a já jsem šel jsem parkem a hledal jsem Dreama, když v tu chvíli mě někdo chytil za rameno. Hrozně jsem se lekl až jsem nadskočil. Rychle jsem se otočil jenže to jsem neměl dělat stál tam kluk asi mého věku jenže na sobě měl černou mikinu a držel v ruce baseballovou pálku. Než jsem stačil něco udělat napřáhl se  a vší silou mě praštil do hlavy. Co se dělo potom už si nepamatuju.

pov:Dream

Sapnap se zvedl a někam odešel a hned v patách mu šel George takže to bude vpohodě. Po chvíli vyrazil někdo z pokoje byl to George, ale neměl na sobě tričko. Kluci kteří se mnou se na mě nejistě podívali. Nemohl jsem tomu uvěřit. TOHLE NEMŮŽE BÝT PRAVDA!!!!!! Zvedl jsem se z pohovky a odešel jsem. Měl jsem slzy v očích nemohl jsem uvěřit že mě George podváděl. Šel jsem parkem když v tu chvíli jsem slyšl nedaleko tupý náraz jako kdyby někdo někoho údeřil pálkou. V kapse vždycky nosím nůž kdyby se něco stalo. Rychle jsem běžel na to místo kde jsem to slyšel. Vytál jsem můj zelený kapesní nůž. Vyšel jsem zpoza lampy a na zemi ležel nějaký kluk v mém věku viděl jsem ale jen záda takže jsem ho nepoznal. Taky tam stál asi stejně starý kluk v černém oblečení. To byl ten kdo ho praštil protože v jedné ruce svíral pálku která byla od krve a v druhé ruce měl něco jako peněženku. Zakřičel jsem a rozběhl jsem se abych sebral tu peněženku zpátky. Při mém skoku mě ale neznámý trefil do nohy. Celkem to bolelo ale já jsem musel dostat tu peněženku zpátky. Když se mi to podařilo oba jsme měli pořezané ruce neznámý nakonec utekl a já se jal zachraňovat toho kluka. Když jsem se otočil abych ho začal ošetřovat nemohl jsem uvěřit koho jsem viděl. Byl to George.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 07, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Why are u so hot!  ‼️‼️🔞🔞🔞‼️‼️Kde žijí příběhy. Začni objevovat