Başka Bir Evrende🌌

480 44 6
                                    

Medyadaki şarkıyla okuyun müq oluyoo<3

FLASBACK

Jimin boş bakışlarla taemini izliyordu.Onu neden buraya getirdiğini çözmeye çalışıyordu.Evdeyken taemin mesaj atıp jiminle önemli birşey konuşması gerektiğini onu almaya gelceğini söyleyip evden çıkmasını istemişti.Jiminde kabul edip taeminle gelmişti.

Taemin elindeki telefonu bana uzatıp videoyu izlememi istedi.Videoyu oynatıp izlemeye başladım.Videoda tae Jungkook ve taemin konuşuyorlardı.

*Taemin,Taehyung Ve Jungkookun Konuşması.*

Taemin:Jiminden Gerçekten Hoşlanıyormusun?

Jungkook:Delirdin mi sen ondan neden hoşlanayım o bir bakışta bile benim tipim değil.Tuhaf Şeyler Söyleme.

Taehyung:Ozaman Neden Hâlâ Onunla görüşmeye devam ediyorsun?

Jungkook:Eğlenceli.

Videoyu durdurup taemine baktım.Taemin bakışlarımı hissetmiş olacak ki bana dönmüştü. "Jungkook büyük ihtimal senden 2gün sonra ayrılıcak iddia süresi bitiyor."
Taemin durup bana baktı."Herşeyi bildiğin halde.. Onu sevmeye devam edebilir misin..?"

***2GÜN SONRA***


Jiminin Ağzından;

Kapının çalmasıyla kapıya yöneldim.Kapıyı açıp jungkookun eve girmesini bekledim.

"Hoşgeldin Jungkook."

"Jimin.. Bir şey konuşmamız gerekiyo."

"Dinliyorum Jungkook."

"Ayrılalım jimin."

Jungkookun Ağzından;


Jiminin kahkaha atmasıyla birlikte ona döndüm şakamı sanmıştı? Komik bir şey mi söylemiştim?

"Neden ayrılmak istiyorsun Jungkook?"

"Sıkıldım."

Jimin tekrar gülmeye başladığında jungkook jiminin delirdiğini düşünmeye başlamıştı ki jiminin bağırmasıyla birlikte irkilip düşüncelerini aklından silmişti.

"SİZ ÜÇÜNÜZÜN PLANI AYRILDIKTAN SONRA ACI ÇEKTİĞİMİ GÖRMEKTİ. TAEMİNİN HERŞEYİ ANLATMASINA RAĞMEN SENİ SEVMEYE DEVAM ETTİM "

keşke dedi Jungkook,keşke başka şekilde tanışsaydık.

Keşke dedi Jimin,Keşke Hiç tanışmasaydık.

FLASBACK END










***Şimdiki zaman***

Jimin aklına gelenlerle gülümsedi.Keşke dedi keşke ozamanki kadar güçlü olsaydım. Keşke sana git diyen jimin gibi kalabilseydim.

O gün Jungkook sanki hiçbirşey yaşanmamış gibi çekip gitmişti.

Şuanki Jimin yaşadığı herşeye rağmen Jungkooku yanında istiyordu.Onunla gülmek onunla ağlamak onunla uyanmak onun kolları arasında uyumak.

Minik beden aynanın karşısına geçip kendine baktı.Göz altları mosmor olmuştu,gözle görülebilir şekilde zayıflamıştı bakımsız ve çirkin görünüyordu..

Jungkookla beraber ruhuda gitmişti sanki...

BÖLÜM SONU<3
♡Jikookla Kalın♡

BÖLÜM SONU<3♡Jikookla Kalın♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Stay/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin