Beni Geçmişime Bırakıp Kaçma🦋

448 40 1
                                    

Sevgili Jungkook...

Seni çok sevdim gözlerin benden başkasını görmesin istedim gülüşünün sebebi sadece ben olayım istedim.Seni dünyanın en şanslı erkeği olduğunu hissettirebilmek istedim.Ama yapamadım. Umarım Sevgilim dediğim için kızmıyorsundur... mektuplarımda sana sevgilim demek istiyorum çünkü bir daha asla yüzüne karşı söyliyemiceğimin farkındayım.

Sen konuştuğunda tüm herkesin susmasını sadece senin sesini duyabilmeyi istedim.İddia bile olsa sevildiğimi hissetmiştim.Gözlerinde tereddüt görmedim jungkook hiç mi pişman değildin? Seninleyken zaman dursun isterdim seninle olduğum tüm zamanlar benim için o kadar değerliydi onlarda sıkışıp kalalım sadece biz olalım.

Sen benim evimdin...Beni herşeyden koruyan huzur dolu evim.

Ah sana beni hem mutlu eden hemde derinden yaralayan olayı anlatmalıyım çünkü yaşadığım herşeyi sana anlatmayı seviyorum.

Geçenlerde bir cafeye gittim.Beraber dans ettiğimiz şarkı çaldı.Bir anda gözümün önünde biz canlandık. Bizi görünce çok mutlu oldum Seninleyken hiç silinmeyen gülüşüm vardı yüzümde,sana o kadar kapılmışımki etrafımdaki herkesi unutmuşum...

Benden vazgeçmişsin..
Peki neden bende senden vazgeçemiyorum neden bende hayatıma devam edemiyorum? Neden benden nefret ettiğini bile bile seni seviyorum?

Bir itirafda bulunmalıyım...Seni uyuşturucuyu sevdiğim gibi seviyorum.

Sana bağımlıyım ve senden uzak kalınca... Gerçekten berbat hissediyorum kookie
Beni cinsel ihtiyaçlarını karşıladığın bi oyuncak olarak mı görüyodun gerçekten?
ama böyle olsa hissederdim dimi jungkook? Beni sevmediğini hissettiğim gibi hissederdim..

Kayıp şehirlerimizi hatırlıyor musun?

Beni geçmişime bırakıp kaçtın Jungkook. Terkedilmekten nefret ettiğimi bile bile beni terkettin..

Bende seni terkedicem Kookie...

Stay/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin