pokochaj siebie, a świat pokocha ciebie

70 7 1
                                    

Pamiętaj, twoja dusza wybrała twoje ciało nie przypadkiem. W życiu nie ma przypadków wszystko co się w nim wydarzyło, wydarzyło się by nas czegoś nauczyć. Nie każdy cię pokocha. Dlatego musisz nauczyć się kochać samego siebie.W kochaniu samego siebie ludzie wokół ciebie też mają wpływ i znaczenie.Dbaj o to w jakim towarzystwie się obracasz, kto podcina ci skrzydła a przy kim się rozwijasz.Stajesz się tym czym się otaczasz,energia jest zaraźliwa wiec dobieraj ludzi odpowiednich.Twoje otoczenie stanie się tobą. Przestań walczyć ze sobą a zacznij o siebie.Nowy start to nie nowe miejsce, to nowy sposób myślenia. "Jedyne czego potrzebujesz w życiu to kochanie siebie i pewność siebie- wtedy masz zapewniony sukces"Nie jesteś po to by cieszyć czyjeś oko, a twoje ciało nie jest powodem do wstydu, nie bądź taka krytyczna dla siebie. Walcz o Siebie a nie ze sobą. Przestań walczyć ze sobą a zacznij za siebie. Wątpisz w siebie gdy inni są onieśmieleni twoim potencjałem i  możliwościami. Opinia innych nie powinna być twoim problemem osoba która ma problem z ciałem drugiej osoby,gdy krytykuje i pisze negatywne komentarze  jest sama w kompleksie. Pamiętaj zeby coś takiego napisać trzeba nie radzić sobie z własnymi kompleksami. Osobie znające wartość swą nawet przez myśl jej nie przejdzie by skrytykować.Jeżeli coś kosztuje twoje zdrowie psychiczne to jest zbyt drogie.Być pięknym to być sobą inni nie muszą cię akceptować, twój wygląd cię nie definiuje. Nie daj się zawstydzać bo twoje ciało nie jest powodem do wstydu.Boisz się rozwijać, spełniać marzenia, BYĆ SOBĄ bo co powiedzą inni? Proszę cię, to ty kreujesz swoje życie-co mają do tego inni, prawda jest taka że jeżeli ktoś jest od ciebie wyżej i zna swoją wartość nigdy nie skrytykuje ciebie za to co robisz, że spełniasz marzenia lub rozwijasz się.Już sam fakt że próbujesz spełniać marzenia to dowód twojej siły i powód do dumy proszę nie umniejszaj siebie.Nie bądź kimś kto będzie chciał się z kimś przyjaźnić ale bądź powodem dla którego ktoś sam będzie chciał się z tobą przyjaźnić.Nie jesteś głównym bohaterem w historii każdego człowieka, którego poznasz, ale jesteś głównym bohaterem swojego losu, i to właśnie na tej roli powinnaś się skupiać bez względu na to jak dobrą osobą jesteś, zawsze jesteś zła w czyjejś historii. Dojrzałość emocjonalna jest w momencie kiedy zrozumiesz że niektórzy ludzie nie są ci potrzebne do życia bo ci je utrudniają dla swojego dobra i korzyści , takich ludzi automatycznie powinieneś  odrzucać w historii swojego życia mimo że jesteśmy wielce do nich przywiązani wyznaczaj granice to nic złego, wyznaczam granice ponieważ szanuję siebie a nie dlatego że kogoś nie szanuje.Przestan oczekiwać od innych że każdy będzie cię szanował, kochał, lubił- dojrzałość emocjonalna jest wtedy gdy zrozumiesz że nie każdy jest odpowiednia osoba w twoim życiu, nie każdemu będziesz się podobać(bo nie każdemu musisz- nie jestes po to by cieszyć czyjeś oko)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 04, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

pokochaj siebie, a świat pokocha ciebie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz