(dawno nie pisalam a)
Poruszałam już temat slanderowania postaci w ksiazkach ale dziś napisze o tym cały rozdzial bc why not.
Pewnie wiele z was podczas czytania fandomowych opowieści (mowie tu o ksiazkach np. "Baldi staje sie czarodziejem" albo "rarity x aj") zauważyło, że pewna postać zachowuje sie inaczej. Zmienia sie jej charakter i to nie po to aby podpasować ją do przebiegu zdarzeń, tylko po prostu sie jej nie lubi w chuj. Widziałam pelno takich przypadków które doprowadzają mnie do szału.
TW EMBARRASSING FACT O MNIE!!
Kiedyś koleżanka przekonała mnie do KxK (kruszwil x kamerzysta💀), przez co stałam sie miłośniczką tego shipu. Rzecz jasna czytałam te przesłodzone wattpad historie z przeruchanym wątkiem gdzie marek jest shy🥺femboyem, a kamerzysta silnym i niezależnym mężczyzną który zrobi wszystko aby chronić miłość swego nędznego życia. Ofc gdzieś tam dalej pojawia sie jego była julka chyba która jest psychiczna jak balladyna i chce zabić marusia. Kruszwil oczywiście ulega julce i podejmuje sie próbie samobójstwa tuż po konfrontacji z swoim chłopakiem. Nie może zabraknąć oczywiście tematu samookaleczania się. Gdybym teraz to czytała pewnie bym sie posiurala z śmiechu 💀 ale cóż każdy miał jakąś chorą faze kiedyś.
I właśnie o takich zmianach w charakterach mówię.
Nwm co jeszcze napisać. To tyle ig
Na wakacje pewnie będę cos wstawiać na yt
Nie da sie mojej normalnej nazwy wyszukać więc cza wpisać moją starą "Rokugo chan uwu". Na pfp mam salad fingersNaura
CZYTASZ
Dlaczego wattpad to smietnik (zabytek)
RandomNarzekam tu na wattpada i ludzi na tej apce elo