1• casa del huts

99 5 0
                                    

Mama waarom moet ik nou weer naar rob toe?! Moet ik daar nou in een villa met vijf mannen gaan wonen?! Blijkbaar respecteer je mijn privéleven dus niet! Y/n je gaat gewoon ik spreek met Rob af dat je een eigen kamer krijgt en een badkamer. En anders slaap je bij rob en doe je als je in de badkamer bent even de deur op slot zo moeilijk is dat niet hé. Maar mama rob hoeft mijn bh of slip niet te zien! Ik regel dat met Rob dus doe nou maar rustig. En trouwens rob heeft je vaker naakt gezien. Wanneer dan toen we vijf waren ofzo! Daar had mijn moeder geen andwoord op. Ik stormde boos naar boven. En ik gooide de deur van mijn kamer dicht. Ik hoorde vanonder de stem van mijn moeder roepen:"kan ook rustig hé!" "Nee" riep ik terug. Ik begin met mijn koffer in te pakken. Morgen vroeg moest ik al vertrekken. Toen ik klaar was met inpakken zette ik you tube aan ik zocht op "bankzitters". Mijn ogen vielen meteen op een oranje harige jongen. Ik opende snap en stuurde naar robbie een voorhoofd foto en zette erbij:" wie is die Ginger uit jouw groepje?" Binnen 1 minuut kreeg ik een reactie met een foto van die jongen er stond bij:"Koen, waarom? Ik reageerde met:" tot morgen kut kind " met een foto van mijn middelvinger erbij. 5 minuten later kreeg ik een reactie:"hoe bedoel je?" Ik reageerde niet, want volgens mama moest het een verrassing zijn. Ik liep naar onder om een zak chips te pakken. Ik liep naar boven terwijl ik op insta keek. Ik zag meisjes in vakantie villa's en veel honden. Ik heb altijd al problemen gehad met een negatief zelfbeeld, maar ik merkte dat hoe ouder ik werd hoe meer het een strugle werd. Ik opende de zak chips en begon te eten. Ik zocht op tiktok op:"Koen edits"
Die keek ik totdat ik de zak chips leeg had en ik ging slapen.

Ik moest al best vroeg weg om half negen moest ik vertrekken om precies te zijn. Ik stond om half zeven op en begon met douchen. Normaal douche ik altijd en uur ofzo maar nu deed ik er een half uur over. Ik zette de kraan uit en poetste mijn tanden ondertussen was ik aan het viben op one direction. The story of my life i take her home i drive al night too keep her warm and tigh its froooooooozen. Zong ik mee. Ik had vanochtend ook al wat research gedaan en wat blijkt ik ben nu mega bankzitters fan. Ik pakte de föhn en begon te föhnen. Toen ik na tien minuten klaar was kleedje ik me aan. Ik deed een grijze croptop aan met rip stof, En een grijze wijde joggingbroek. Ik pakte de stijltang en begon mijn haar te stijlen. Toen ik klaar was liep ik naar onder om een ontbijtje te maken ik maakte een smoothie. Ik liep naar de tv om Videoland aan te zetten. Ik starte ex on the beach en dronk mijn smoothie op. Mama lag nog in bed. Toen het kwart voor acht was maakte ik haar maar wakker en zij maakte zich ook klaar. Ik sloot Videoland af en keek de nieuwste video van de bankzitters. Mama kwam onder en vertelde me dat ik mijn schoenen aan moest doen, dus ik deed mijn schoenen en jas aan. Ik keek in de snoepkast voor wat snacks. Ik vond oreo's en Pringles. Ik nam ze mee met een flesje water en ging in de auto zitten. Mama kwam even later ook de auto binnen met een flesje water. Mama starte de auto en we begonnen te rijden.

Het was een uur rijden. Mama waarom moet ik eigenlijk naar Robbie? Ik bedoel ik vind het niet erg maar,........ gewoon waarom? Y/n luister het is niet dat ik je zomaar in de steek wil laten, maar je hebt nu al voor de achtste keer gevochten.dus ik wil dat je met Robbie fijn je studie af kan maken en een goede baan kan vinden. En bij Robbie heb je het al heel goed ik bedoel ik kan je ook gewoon naar opa en oma brengen dus. Er viel een lange stilte. Het was een stilte die je kon eten..... Als je dat zou willen. Ik vond stiltes niet leuk het was zo raar. Tuurlijk wist ik dat een vierentwintig jarige niet acht gevechten hoorde te hebben. Dat wist denk ik iedereen wel, en het was niet eens mijn hele leven bij elkaar geteld. Acht gevechten deze maand. Het was nog steeds een stomme rot stilte dus ik pakte mijn telefoon erbij. En appte mijn beste vriendin. Maar ze reageerde niet. Ik had dit altijd ik weet niet of je dit nog beste vriendin kunt noemen, ze reageerde altijd pas twee maanden later. Ik zitten en legde mijn telefoon weg. Ik maakte de bus Pringles open. Het was nog steeds stil. Ik vroeg me af hoe Robbie zou reageren als ik zomaar aan zijn deur zou staan. Ik vroeg aan mijn moeder hoelang we nog moesten rijden. En kwartier schat, waarom? Gewoon ik verveel me. Mama hoe denk jij dat rob gaat reageren? Heel eerlijk gezegd, ik weet het niet. Ik denk dat hij eerst zoiets zou zeggen als: goh of nou ja zeg. Maar als ik daar morgen wakker word hij me gewoon een knuffel zou geven ofzo. Ik vraag me ook af bij wie ik op de kamer zou moeten slapen? Zei ik. Mijn moeder antwoorde met:" met wie zou je willen slapen?" Ik weet niet misschien Koen ofzo. Zei ik we reden een smal paadje op. Eindelijk we waren er. Mijn moeder parkeerde naast vijf auto's voor een villa. Dit is het dan. Caza del huts. Ik stapte samen met mij moeder uit. We liepen naar de voordeur en belde aan. Niet veel later deed Robbie open hij gaf me een knuffel daar was hij dan. Mijn grote broer. Stiekem hield ik wel van hem. Kom binnen zei hij.

Mama en ik liepen naar binnen. Ondertussen liep er een blonde jongen de trap af, dat is matthy. Matthy bleef stil staan. En schudde mijn hand. Hoi ik ben matthyas, maar je mag me matthy noemen. Ik antwoordde. Hoi ik ben y/n. Je mag me gewoon y/n noemen hoor. Hij grijnsde breed. Hij had niet zo'n lach als Koen. Hij had echt zo'n gemeende lach, Koen niet. Maar als nog was ik verliefd op Koen. Gewoon zijn rode haar, hij kan om alles lachen en nog veel meer. Matthy pakte mij bij mijn Schouder vast en leidde me naar de woon kamer. Raoul stond in de keuken koffie te maken. Milo en Koen zaten op de bank voetbal te kijken. Jongens riep matthy. Iedereen keek naar mij. Hoi zei Raoul. Milo zei op een kinderachtige manier: heyy omg wat leuk dat we een nieuwe bankzitter hebben en dan ook nog een bankzitters! En Koen gaf me een knuffel. Hoi zei ik. Ik ben y/n b/n. Ik ben matthyas het lam, maar noem me maar gewoon matthy. Dit is Raoul de graaf, Milo ter tergen en Koen van heest. zei matthy. maar even over dat sapen waar wil je slapen? ik wouw niet meteen opdringen met koen dus vroeg ik netjes:" wat willen jullie mij maakt het echt niks uit." matthy zei meteen:"je mag wel bij mij" ik lachte. hij lachte terug. oke is goed zei ik.

Omg heel erg bedankt voor alle support echt heel erg bedankt!❤️❤️

matthy?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu