0.01

329 12 4
                                    

Uhm selam, size kaliteli bir yaoi yazmayı düşündüm ve zaten bayadır hesap ile ilgilenemiyordum. Neyse, umarım hoşunuza gider, smut koyar mıyım emin değilim MLSMSLXKALQMQLQJLSDJKS

-

Dipnot : Langa ve Reki 18 yaşında ve Langa Adam'ı vs'de yendiği ve Reki'nin üstüne atladığı yerden devam ediyor.

-

Langa düşünmeden Reki'yi kucaklarcasına üstüne atlamıştı. Adam'ı yenip yenemediğini soracaktı ama Reki'den gözünü alıp konuşamıyordu bile. Elleriyle yeri iterek ayağa kalkmaya çalıştı, kalabalık hür dikkat onları izliyordu. Elini Reki'ye uzattı ve kalkar iken diğer eli ile belini kavradı. Reki'nin yanakları saçlarıyla aynı renk tonuna yaklaşmıştı.

Langa'nın gözünün yaşardığını fark etmişti, Reki. Langa mutluluktan Reki'ye doyasıya sarılmaya başlamış iken, Adam arkada kendi kendini düşünceleri ile yiyip bitiriyordu.

Ortam çok sessizdi ki kaykaycıların arasından biri koşarak kaçar iken " polisler kontrole geliyor " diye bağırdı. Duyanlar kaykaylarına atlayıp kaçıyordu. Reki'nin kaykayı hasar aldığından Langa, Reki'nin elini tuttu ve termale gittikleri gün ki gibi aynı anda Langa'nın kaykayı ile kaçmaya başladılar.

Langa, evine yaklaştığında yağmur başlamıştı. Reki'ye sıcacık bir şekilde sarılarak onun ıslanmasına ve üşümesine engel olmaya çalışıyordu. Reki çok çaktırmak istemiyordu ama kalbi o kadar hızlı atıyordu ki Langa'nın fark etmesi zor olmadı.

Eve varmışlardı. Langa sırılsıklam olmuştu. Reki ile odasına gittiler. Langa Reki'ye şefkatli bir ses tonu ile "kendi evinde gibi hisset" dedi. Reki de kafasını tamam anlamında yavaşça salladı. Langa'nın odasındaki resimlere bakmaya başladı. Bir fotoğrafta, bir adam ile olan resmini gördü. Langa olduğunu anlamıştı. Yanındaki de babasıdır diye düşünüp Langa'ya odaklanmaya başlar. "Küçükken de çok sevimliymiş" diye içinden geçirip başını resimden kaldırır ve yavaşça ayağa kalkıp arkasını döner. Langa ıslanan giysilerini değiştiriyordur. Reki aniden kızarır ve yatağının üstünden yastığı alıp Langa'nın kafasına fırlatır. "Hey! Langa görmüyor musun daha odadan çıkmadım! en azından çıkmamı söyleyebilirdin, değil mi!?". Langa öncelikle şaşkınlıkla Reki'nin pembeleşinceye sevimli yüzüne bakar ve gülümseyerek, "Sorun yok Reki, ikimizin de cinsiyeti aynı ve ben seni bir sorun olarak görmüyorum." der. Reki ona bir aptalmış gibi bakar ve bağırır, "BU ÇOK GAY!".

-
Langa ve Reki üstlerini değiştirir
-

Langa'nın annesi o gün nöbetçidir, bu nedenle Reki'ye 1 günlüğüne ona eşlik edip edemeyeceğini sorar ve Reki kabul eder. Telefonlarını ellerine aldıklarında Miya, Kaoru, Kojiro ve Hiromi'nin de ekli olduğu grupta hepsinin Langa'yı kutladığını görürler. Langa buna çok sevinir. Çünkü Adam ile yarışmak için Reki'nin kalbini kırmıştır. Reki de belli etmek istemesede Langa'nın kazanmasındansa, Langa'nın son yaptığı harekete daha çok sevinmiştir.

Langa ve Reki yorganın altına girip kaykay ve paten videoları izlemeye başlarlar, böylece belki zaman daha hızlı ilerlerdi. İzlerken, Reki sürekli kaykaycılar hakkında konuşuyordur ama Langa, Reki'ye o kadar dalmıştır ki anlattıklarına odaklanamıyordur. Reki, fark eder ve utanıp ekrana döner. Langa da anladığını fark eder ve ekrana döner. yaklaşık 10 dakika gibi bir süre ortama sessizlik hakim olur. Ta ki çarpan o yıldırıma kadar. Tüm şehrin elektriği kesilir. İki genç önce tedirgin olur ama sonra bir şey olmadığını fark ederler. Langa, elektrik geldiğinde olası bir patlama olmaması için şarteli kapatır ve geri döner. İkisi bir battaniye alır ve camın önünde yağmuru izlerler. Bir süre sonra Reki esnemeye başlar. Langa sırıtır ve "Ne çabuk uykun geldi" der. Reki de, "Ne uykusu canım. Öylesine esnedim!" diyerek Langa'ya kızar.

Langa:
- TAMAM O ZAMAN BAKALIM HANGIMIZ DAHA UZUN SURE UYUMADAN DURABILECEK, VAR MISIN!?

REKI:
- BAGIRMA LAN VE TABIKI.

İkisi yaklaşık 1 saat kadar sohbet edip, bildiklerini paylaşmış. Ardından ciddi anlamda yağmur çok hızlanmış ve gök öylesine gürlemiş ki Reki korkarak Langa'ya sarılıp yorganı üstüne çekmiş. Langa ona sıkı sıkı sarılmış, Reki ise Langa'ya. Langa floral, Reki ise manolya gibi kokuyormuş. Kokularını doyasıya içlerine çekiyorlardı.

Yaklaşık yarım saat sonra Langa, Reki'nin uyuduğunu fark eder ve kucağına alıp kendi yatağına götürür.

Langa İçinden: Reki, gerçekten mükemmel bir kişiliğe, görünüme, kokuya ve zekaya sahip... Reki'yi gerçekten seviyorum...

Reki İçinden: Aman Allah'ım, umarım uyanık olduğumu fark etmez. Beni nasıl kaldırabildi ki! O çok güçlü, kişiliği de kendisi de.. Tümüyle mükemmelsin Langa.

Langa, Reki'yi yatağa koyup üstünü örter, ardından ise yanında yatar. Langa uyuyunca, Reki onu izlemeye başlar.
Reki uyuyakalmıştır, uyanır uyanmaz Langa'nın olmadığını fark ettiğinden onu aramaya başlar. Dışarıya çıktığında, Langa'nın kaykay denemeleri yaptığını görür ve onu izlemeye başlar. Langa onu fark eder ve kaykayı bir köşeye bırakır.

Langa:
- Reki.. Uyanmışsın, günaydın.

Reki
- Ah.. Günaydın Langa.

Langa
- Giyin. Çünkü dışarıda kahvaltı yapacağız.

Reki
- Huh... Neyse. Tamam.

Langa
- Bekliyorum.

Reki giyinip yanına gider ve birlikte bir kahvaltı salonuna giderler. Dün geceki
yağmurdan dolayı bazı yerler çökmüş durumdaydı bu yüzden çoğu yerde tadilat vardı. Bu yüzden kahvaltı için bir yer bulduklarına şükretmelilerdi.

Kahvaltıdan sonra eve döndüler ve birlikte dizi izlemeye karar verdiler.

İzledikten sonra uzanır telefon ile uğraşırlar, gün sıkıcı geçiyordur. Langa'nın annesi o gece de gelemeyecektir.

- yaklaşık 40 dakika sonra

Langa, Reki'ye daha tatlı şekilde bakmaya başlar. Langa'nın ilk kez libidosu yükselmiştir. Langa'nın ne zamandır kirazları andıran tonda dudakları vardı, gözleri ne zamandır aleve çalan bir renkti... O hep bu kadar mükemmel miydi?

...

devamı gelecek oy vermeyi unutmayın <3

Renga - Sk8 The Infinity Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin