-Chaeyoung
Gunaydin minaaMina
GunaydinChaeyoung
Sana jihyoya acilmis duydun muMina
Oha ne ara?Chaeyoung
Of cok karisik o isler
Neyse
Birlikte bir seyler mi yapsak bugunMina
Okul varChaeyoung
Cikista gezsek olmaz mi?Mina
Peki olur
Aklinda bir seyler var.miChaeyoung
Ne yalan soyleyeyim dusunmedim daha :(Mina
Pekala
Bildigim guzel bir.kafe var
Oraya gidelim miChaeyoung
OlurrMina
Ayrica
Oranin tatlilarina bayilacaksin😄-
Okul çıkışında Mina ile buluşmuş ve gideceğimiz kafeye doğru yürümeye başlamıştık.
Yürürken Mina bir anda elimi tutmuştu.
"Ellerin o kadar sıcak ki, kış senin ellerinde eriyebilir."(evet yine michaeng date bölümünü moonlight dinleyerek yaziyorum. Tesadufen cikti karsima.)
Yanaklarım kızardı büyük ihtimalle. Böyle iltifatlara alışık değilim ki ben. Sonrasında sessizce yürümeye devam ettik fakat bu sefer el ele tutuşuyorduk.
Sonunda kafeye geldiğimizde sahilin yanında minik bir mekan olduğunu gördüm.
"Ya sahile mi geldik? Lütfen kahvelerimizi alıp sahilde oturalım. Özlemişim denizi."
"Pekala. Sen bekle ben hemen kahve alıp geliyorum." yanağıma bir öpücük kondurup gitmişti. Ben de sahile inip oturabileceğimiz bir şezlongu(?) ayarlamıştım.
Mina elinde iki tane kahveyle ve bir dilim cheesecake ile geri dönmüştü.
"Yaa cheseecake mi aldın? Bayılırım ben bu tatlıya. Nerden bildin cheesecake sevdiğimi?"
"Kuşlar söyledi." sonra yanıma oturdu ve birlikte denizi izleyerek kahvelerimizi içtik.
Bir süre sonra Mina kolunu omzuma attı. "Biliyor musun çok şanslıyız."
"Niye?"
"Bugün yakamoz var. Yılda birkaç kere denk geliyor. Ayrıca dolunay gecesindeyiz."
"Evet. Manzara çok güzel görünüyor. Yıldızlar da çok güzel. Sanki masaldaymışım gibi hissediyorum."
"Chaeyoung, buraya seni sadece böyle oturmaya çağırmadığımı biliyorsun. Senle bir şey hakkında konuşmalıyız." Tüm dikkatimi Mina'ya vermiştim. Gerilmiştim açıkçası. O yüzden cheesecakeden bir çatal yedim. Boğazıma bir şey takıldı. Anskm ölüyorum.
"Chaeyoung! İyi misin? İmdat kız ölüyor burada!! İtfaye,polis, ambulans, jandarma, Recep tayyip ne varsa çağırın!!" Mina iyice saçmalamıştı. Gülme geldi bana da gülerken boğazıma takılan şeyi tükürdüm gibi bir şey oldu. Aman yarabbim bir yüzük vardı bu bir evlenme teklifi mi şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pick me/michaeng
Fanfictionchaeyoung, arkadaslari ile girdigi bir iddia yuzunden okulun en pick me kizina yavsar. /duzyazi-texting/ (full ing klavye kullandim kb)