-1-

12 2 0
                                    

   Bir ağacın altına yaslanmış, bulutların şekillerini izliyorum. Kafamdaki bütün bu düşünceleri silip atmanın bir farklı yoluydu bu. Bulutlar zamanla uykumu getirmeye başladı sanırsam. Kalktım ve bedenimi gevşettim. O sırada arkamda birilerini hissettim. Dönüp arkama baktım ve karşılaştığım şey papyonlu bir virgül idi. İtiraf etmeliydim papyon ona çok yakışmıştı. 

- Merhaba?

   Virgül soruma yanıt vermedi. Öksürdü ve bir daha öksürdü. Öksürüğü şiddetlenmeye başladı. Ve kustu. Pembe kusuyordu. Virgülün arkasına döndüm ve ona bir bıçağın saplandığını fark ettim. Virgül elini arkasına koydu. Ve bıçağı çıkardı. Bıçağı çıkarınca sırtından kan fışkırmaya başladı. Onun arkasına geçtiğimden ben de kan içinde kaldım. Tepki vermedim. Sonuçta herkesin başına gelebilecek doğal bir şeydi. Papyonlu virgül yere düştü. Düşer düşmez etrafım ürpertici bağırışlarla çevrelendi. Etrafıma bakındım ama kimseye rastlamadım. Ormandan ayrılmaya karar verdim. Bu uzun görkemli ağaçların etrafında yürürken yüzümü kaplayan, yapış yapış bir şey hissettim. Sanıyorum ki bu bir örümcek ağıydı. Elimi yüzüme koydum. Yanılmamışım. Örümceklerin ağaçların arasına ağ yapmaları doğaldı. Kesintisiz bağırışlar dinmiyor, kulağımı tırmalıyordu. İlerlemeye devam ettim. Biraz dinlenmek için soluklandım. Bağırışlar artmaya başladı. Yere bakmakta olan kafamı kaldırdım ve önümde bana doğru koşan, agresif, düzinelerce virgüle rastladım. Arkama bakmadan koşmaya başladım ta ki ormandan çıkıp, iğrenç bağırışları kesilene kadar.  

   Mutlu ve güvende hissediyorum! Yavaş adımlarla ve soluklanmış nefesimle ormanın etrafındaki yoldan yürümeye başladım. Benimle zıt yoldan yürüyen, bir kaç soru işareti yanıma yaklaştı. Soru işareti grubu etrafımı sarana kadar güvende olduğumu düşünmüştüm. İlk başta az kişilerdi ama oldukça kabalardı. 

Soru İşareti : SEN KİMSİN?

Soru İşareti 1: NERELİSİN?

Soru İşareti 2: NEDEN BURADASIN?

  Hızla işler daha da çatışmalı hale geldi. Soru işaretlerinin sayısı gitgide artıyordu.

Soru İşareti 3: KİM OLDUĞUNU SANIYORSUN?

Soru İşareti 4: BİZDEN DAHA İYİ OLDUĞUNU MU SANIYORSUN?

  Çok gergindim ve güvenliğimden korkmaya başladım.

 Kaslı Soru İşareti: Üzerinde ne kadar para var?

   Kalbim göğsümden çıkacak gibiydi. Ne zaman bir soru ortaya çıksa, ben onu daha beynime iletemeden bir diğeri bağırıp soru sormaya devam ediyordu. Kekeleyip cevap arıyordum ama cevap yoktu. Cevap veremiyordum. Ve tam delirmek üzereyken bir ses duydum.

?: Hey! Onu rahat bırak!

   Bu bir ünlem işaretiydi. Küçük bir grup neler olduğunu fark etmiş ve yanıma beni kurtarmaya gelmişti.

Ünlem İşareti: BURADAKİ HERKESE ZORBALIK YAPMAYI BIRAKIN! DEFOLUN BURADAN! HEMEN!

   Soru işaretleri korkmamıştı.

Soru İşareti 2: Bu konuda ne yapabilirsin ki?

   Aralarındaki en büyük ünlem işareti ''KIÇINIZA TEKMEYİ BASACAĞIZ'' diye bağırdı. Böylece iki grup arasında kavga patlak verdi. Soru ve ünlem işaretleri. Kargaşanın ortasında kalan masum harf ve rakamlar saklanmak için koşuşturdu. Ünlem işaretli oldukça acımasızdı ve yakın dövüşte çok iyilerdi. Soru işaretlerinden biri geldi ve kafama yumruğu geçirdi. Yumruğu yememle yere düşmem bir oldu. Uyandığımda ise kendimi sıcacık yatağımda uzanmış bir şekilde buldum

  Komodinimin üzerindeki telefonumu elime aldım ve saate baktım. Saat hızla rüyamın etkisinden gerçek hayata geri dönmemi sağlamıştı. Okula gecikmiştim. Ailem şehir dışındaydı ve alarm kurmamıştım. Hızlıca ayağa kalktım ve hızlıca dolabımdan kıyafet çıkarıp üzerime giydim. Telefonumu çantama atıp evden ayrıldım. Okulum evime yürüme mesafesi ile yaklaşık 5 dakika olduğundan gecikmem o kadar da sorun değildi. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Sınıfa geldim ve sırama oturdum. Asena beni fark etmiş olmalı ki yanıma koşarak geldi.

Asena: Geçen hafta neredeydin? Sosyal medya hesapların da kapalıydı. Ayrıca aramalarıma cevap bile vermedin.

- Uzun hikaye. Öğle arasında anlatırım

Asena: Senin şimdi geçen hafta olanlardan da haberin yoktur.

- Evet yok. Önemli bir şey mi oldu?

Asena anlatmaya başlayacakken sınıfa öğretmen girdi. Ders başlamıştı. Asena yanımdan ayrıldı. Teneffüste ne olduğunu söylemesi umuduyla ona baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben FarklıyımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin