Ölmek

31 10 1
                                    

3.sü ise ölmek

Dazai asla istememişti doğmayı doğamak bu dünyada yapılacak ilk ve en büyük hatası olmuştu sonrası ise zaten kendiliğinden gelmişti.

Yazmaya başladı Dazai tüm dürüstlüğü ile

Ben Dazai Osamu,

Hayatımda yaptığım en büyük hatam doğmaktı en büyük ve ilk hatamdı belkide.

Fazla çok fazlaydı yanlışlarım farkındayım sorunlarımın değiştirmek istesemde değiştirebilirmiyim ki? Ben benim başkası olabilir miyim? Dünya benden nefret etti benden ilk nefret eden oydu oysaki ben ondan nefret edince ise garip oldum sizin gözünüzde.

İstemedim bütün bir hayatım boyunca bir kere bile yaşamak istemedim ölmeyi diledim umutsuzca konuşmadım buraya geldiğimde bir kere bile sebebi ise sizin beni anlamayacağınız gerçeği idi.

Bir kişi dışında kelimelerimi anlamaya çalışan bir kişi dışında. Nakahara Chuuya, seni ilk fark ettiğimde tek amacının diğerleri gibi suçumu itiraf etmem yönünde olduğunu düşünmüştüm ne kadar da yanılmışım. Benim kelimelerimin anlamında sürekli bir anlam aradın sebebi ise katil olduğuma inanmamandı.

Doğruydu haklıydın katil ben değildim.

Dünya benim ruhumu öldürdü ilk önce şu an ise dünyanın yarım bıraktığı işi tamamlayacağım.

Ruhu ölen bir insanın bedeni ölse neye yarar?

Cenazeme gelmenize gerek yok çünkü siz benim yanıma geldiğiniz her vakit bir mezar taşı ile konuşuyordunuz zaten.

Ne garip değil mi? Filmlerde, Kitaplarda ve daha bir çok şeyde sevilen karakterler hep benim gibiler olurken gerçek hayatta sevilmeyen karakterler hep benim gibidir çünkü siz yalnızca size garip gelmeyen insanları seversiniz gerçek hayatta.

Rapunzelin gerçek hikâyesi de böyle değilmiydi zaten?

Söylediğim şarkı yı merak ettiniz mi bir kere bile?

Matmazel siyah gerçek rapunzel oydu oysaki ancak kimse sevmedi onu çünkü hayalinizdeki rapunzel gibi yoktu sarı saçları yoktu sevimli bir suratı olması gerektiği gibiydi tüm gerçekleriyle hayatın ta kendisiydi sizse inkâr ettiniz çünkü siz yalnızca normal olarak nitelendirdiğiniz kişileri seversiniz.

Hikâyeyi anlatmalımıyım?

Pekâla.

Çok eski zamanlarda bir kuleye kapatılmış bir kadın varmış, kadının uzun siyah saçları soğuk bir teni ve gecenin karanlığı kadar siyah gözleri varmış.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Matmazel Siyah // SoukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin