"Viktorie!" slyšela jsem mámu jak na mě křičí.
"Coje?" odpověděla jsem klidně.
"Okamžitě pojď sem."
Zvedla jsem se ze židle v pokoji a šla dolů. Když jsem přišla čekala na mě s tátou u stolu a na stole byla moje krabička cigaret se zapalovačem
"Cotoje?" Řekla naštvaně.
"Cigarety?" odpověděla jsem ji pobaveně. Táta celou situaci upřeně sledoval. Docela jí chápu, když jsem byla malá furt mi říkala ať nekouřím jenže když máte doma dva kuřáky tak se vám to prostě nevyhne. I když je mi 18 mamka nechce abych kouřila, protože to jsou prý na nic vyhozené peníze a škodí to zdraví tak nechápu, že si je kupuje taky..Po tom co jsme se pohádali jak je to nezdravý jsem zase zmizela do pokoje a šla si na balkon zapálit. I když má máma pravdu byla jsem naštvaná vždyť je to můj život a v podstatě si můžu už dělat co chci jelikož jsem dospělá. Na truc jsem se rozhodla jít dneska na párty k mojí nejlepší kamarádce Nelle, protože vím jak mamka párty nesnáší no a když je ten pátek tak bych si mohla trochu užít.
Hned jsem šla zavolat Nellče. Po třech vyzvánění mi to zvedla
" Čauky kočkoo" najednou se ozvalo v telefonu.
"Čaukyy" odvětila jsem jí.
"Příjdeš teda dneska na privát ?" Hned se mě ptala.
"Právě kvuli tomi jsem ti volala, že bych přišla."
"No tak super tak v 9 večer přesně ať si tu!"
Dál jsem nic neřekla a položila telefón. Když jsem zjistila, že je půl 8 hned jsem si šla umýt vlasy a připravit se.Za půl hoďky jsem byla připravená jen jsem pořád měla mokrý vlasy, ale řekla jsem si, že to po cestě uschne. Bylo přesně 20:16 když jsem vycházela z domu na sobě jsem měla černý kraťasy a bílý croptop vzala jsem si sebou jen malou černou kabelku na rameno. Protože jsem měla ještě docela hodně času šla jsem do místní večerky koupit aspoň rum ať nejdu s prázdnou.
Jelikož Nellča bydlí asi o 10 domů ode mě vážně jsem nespěchala. Procházela jsem se kolem velkého žlutého pole plného slunečnic a užívala si ten klid. Nachvilku jsem se zastavila sešla jsem k poli a sedla si.
Po chvilce mi začal zvonit telefon. Vytáhla jsem ho a uviděla, že mi volá Nella.
"Ano?" řekla jsem v klidu.
"No tyvole kde jseš proboha?!" Když tohle dořekla hned jsem se podívala na mobil kolik je. Bylo pul 10.. Seděla jsem v tom zasraným poli hodinu a čtvrt.
"Ježiši nojo promiň ja úplně ztratila pojem o čase." Po chvilce jsem ze sebe vydala
"Už běžím." Hned jak jsem tohle dořekla típla jsem hovor a zvedla se z pole. Rychlým krokem jsem došla k Nelle domů.Zaťukala jsem, ale nikdo se neozýval. Po chvíli jsem zjistila, že dveře jsou odemčené tak jsem vstoupila dovnitř. Nikde nikdo nebyl až pak jsem uslyšela zvuky ze zahrady.
"No konečně." Uslyšela jsem za sebou.
Rychle jsem se otočila a uviděla jsem tam stát Nellu, která držela v ruce flašku vodky.
"Čauky." Řekla jsem a v zápětí ji podala flašku rumu co jsem přinesla. Dále už jen kývla hlavou na náznak at jdu za ní.Vyšly jsme na zahradu kde všichni upoutali svoji pozornost na mě, Nella si toho všimla a chopila se příležitosti jak mě seznámit se všema najednou.
"Tohle je Vikča!" Nějaké lidi jsem tu samozřejmě znala podle vidění ale nebavili jsme se.
"Ahoj". Řekla jsem.
Někteří mi řekli ahoj a někteří jen zamávali, ale můj pohled se okamžitě přesunul na kluka, který seděl na židli u ohně sám, měl přes hlavu kapucu a byl celý v černým. Seděl tam jak hromádka neštěstí. Najednou zvedl hlavu a uviděl jak na něj zíram. Hned jsem cukla pohledem, ale furt jsem cítila jeho pohled na mně.
"Nelly, kdo to je?" Zeptala jsem se a kývla hlavou směrem k němu.
"No to je Petr, toho neznáš bydlí v Telnici už nějakou dobu, ale nikdy moc nechodil ven." Odpověděla mi.
"Aha". Řekla jsem
"Hele asi se s ním nebav je divnej a myslím si ze na něčem jede vlastně vůbec nevím jak se tady vzal." Když tohle řekla najednou zmizela v davu lidí.Když bylo půl dvanácté začala jsem se docela nudit, Nella tam byla u nějakých kluků a ja seděla na lavičce vedle ohně. Ten kluk teda Petr už tam asi nebyl, neviděla jsem ho.
Po chvilce jsem se rozhodla, že už půjdu domů.
Přišla jsem za Nellou, že už jdu a ještě jsem ji řekla, že si dojdu na záchod.
Když jsem vyběhla schody nahoru a otevřela dveře na záchod trochu jsem se lekla, když jsem viděla kdo tam sedí.————————————————————————
Čaukyyy tohle je můj první díl doufám, že to bude někdo číst a když jo tak budu jen ráda❤️❤️❤️
Jenom chci říct, že tohle je naprosto můj vymyšlený příběh a nic z toho není pravda! Děkuju, že čtete.
ČTEŠ
Pohled / stein27
FanficJmenuji se Viktorie Procházková je mi 18 let za rok budu maturovat na Gymplu v Brně. Jednoho dne jsem potkala Petra, který mi úplně změnil život. Co se stane dál? Skončím kvůli němu se školou? Nastěhuju se k němu? To se dozvíte když budete číst dál...