Köyden Kaçıyoz Uleyn

19 0 0
                                    

Sabah yemeğini yedikten sonra yolcu arabasını köye getirmek için yolcular arabayı ite ite köye kadar getirdiler.Hamza arabalardan anladığı için arabayı Hamza tamir etmeye çalıştı ama tamir edemedi.O yüzden Mehmet amca tamiriyi aradı ama tamircinin işi çok olduğundan akşama geleceğini söyledi.

Nihayet  akşam olmuştu yolcular sıkılmıştı.Sabırsızlanan yolcular evden dışarıya bakmaya gittiler.Telin arkasında birsürü kurt olduğunu gördüklerinden korktular.Tamirci telin dışarıdaki tarafından geliyordu,kurtları görünce arabayı durdurdu ve arabadan dışarıya çıkmadı.Mehmet amca evinden silahını getirdi ve kurtlara ateş etmeye başladı bunu gören kurtlar kaçışmaya başladı ve tamirci arabasıyla köyün içerisine girdi.Arabayı tamir etmeye başladı.Araba tamir edildi çalışıyordu.Yolcular  Mehmet amcanın evine girdiler ve uyudular.Sabah olduğunda yolcular yemeklerini yediler ve arabayla yola çıkacaklardı.Ama yolcuların hiçbiri bu yolları bilmiyordu o yüzden köylülerden biri ben traktörle önden gidip yolu göstereyim sizde arkadan beni takip edin dedi. Arabayı  Hamza kullanıyordu ana yola gelince durdular ve yol gösteren köylüye teşekkür ettiler.Sonra da yola devam ettiler kısa zamanda tatil yerine gelmişlerdi...

Arkadaşlar   vote ve yorumlarınızı bekliyorum biraz geç yazıyorum  fakat siz daha fazla vote yaparsanız daha erken yazabilirim.Votelemeniz 1 saniyenizi alır. Yayınlayacağınız bir kitap varsa mesaj atın ben sizle ilgilenirim.Hikayemde eksiklikler varsa yorum atın ben size dönerim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Genç JojukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin