Wstęp

169 8 0
                                    


? pov:

Od 2 tygodni mieszkam w Los Angeles a dokładniej w Angelino Heights.

Wynajmuje dosyć nowoczesną kawalerkę, chociaż nie kawalerkę. Jest to przedpokój, kuchnia z jadalnią, salon z widokiem na panoramę miasta, sypialnia oraz mniejszy pokój.

Przeprowadziłam się z Polski,

(BARDZO WAS ZA TO PZREPRASZAM!!!~autorka)

ale umiem bardzo dobrze język angielski, oczywiście nie pamiętam niektórych słów oraz często nie rozumiem ludzi, ale daje sobie radę. W Polsce pracowałam w sklepie spożywczym i dorabiałam na sprzedawaniu rzeczy które samodzielnie robiłam.

Moi rodzice nie byli zadowoleni, że wyjeżdżam za granicę, gdzie dzieli nas bardzo dużo kilometrów, ale doszli do wniosku, że jestem pełnoletnia i odpowiedzialna za siebie.

Przez ostatnie dwa tygodnie załatwiałam spawy urzędowe typu: zameldowania, opłacenie mieszkania, te wszystkie inne.

A zapomniałam jeszcze, że zarabiałam też przez robienie streamingów jak gram, oraz udzielanie się w mediach. Stąd mam pieniądze, oczywiście nie na długo. Przez ostatnie 2 dni przeglądałam oferty pracy. Parę ogłoszeń wpadło mi w oko, ale narazie wstrzymuje się z tym.

06.02.22r

Siema, mam małą nadzieje, że przynajmniej jednej osobie która to przeczyta spodoba się ta opowieść.

Jak będzie 5 gwiazdek postaram się napisać kolejną część🙈💖

Why him? I do not know...[ZAWIESZONE]~Vinnie HackerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz