Csajozós szövegek

311 24 6
                                    

Tokyo revengers karakterek melyik csajozós/pasizós szöveget használnák?

Csajozós:

Manjiro Sano/Mikey: Hiányzik a mackóm. Nem aludnál velem te?

Ken Ryuguji/Draken: Tudod milyen a szerelmi svédasztal? Lefekszel és azt szedek le rólad, amit akarok!

Keisuke Baji: Akarsz gyereket? Nem?? Jó, akkor majd vigyázok...

Chifuyu Matsuno: Ne haragudj, de eltévedtem. Meg tudnád mondani merre laksz?

Takemichi Hanagaki: Hiszel a szerelemben első látásra? Vagy sétáljak el előtted még egyszer?

Takashi Mitsuya: Bocsánat a zavarásért, de megpróbálhatlak elcsábítani?

Nahoya Kawata/Smiley: Ne haragudj, hogy megkérdezem. Hajlandó vagy idegenekkel szeretkezni? Nem. Akkor hadd mutatkozzam be...

Souya Kawata/Angry: Milyen érzés, hogy te vagy a legszebb lány a szobában?

Kazutora Hanemiya: Megharaptam a nyelvem és "nyaldosnám a sebeimet", ha lenne mivel. Nem tudsz segíteni?

Shuji Hanma: Szép a ruhád, kibeszélhetlek belőle?

Kisaki Tetta: Szép vagy mint az álom, csak a melled nem találom.

Naoto Tachibana: Meghívhatlak egy italra, vagy inkább a pénzt kéred?

Pasizós:

Hinata Tachibana: Van egy mondás..a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út...Én jól tudok főzni! És neked mi a kedvenc kajád?

Emma Sano: Szia! Nem néznéd meg hogy a cimke benne maradt-e a bugyimban?


Remélem tetszettek :D

✰𝓬𝔂𝓫𝓮𝓻𝓫𝓮𝓪𝓻✰

✰𝚃𝚘𝚔𝚢𝚘 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜✰ 𝑴𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒂𝒎𝒊 𝑻𝑹 シ︎Where stories live. Discover now