~III~

294 18 29
                                    

Evt geldim ve hiç bi halt olmadı yani 3. Bölümü atamadım kuzenimle fln olduğum içindi.

Kitap çok mizaha dayalı ama smut varken mizahı siktir edip yazıcam ehm şimdiden meraklandım her neyse smut okumak isteyenler belirli yerleri işaretlicem ordan biteseye kadar okumazlar (kimsenin okumadan geçecğini sanmıyorum) ehm yorumlarınızı eksik etmeyin kitabı kasmak için değil sıkıldığım için yorum yazın diyorum, yorum yazanlarla boş yapmak hoşuma gidiyor.

Ve bu bölüm yada sonraki bölüm kesin smut var.

Piçim o yüzden

Sakura ve Sai

Sai: Of mal mal dolaşıyoz nerde bu Naruto.

Sakura: hah senin gibi dolaşıyoz kabul ediyosun yani.

Sai: Sakura bak Hinata!

Sakura: N-Ne nerde? Hani Hinata!?

Sai: Mal a bak çay demle.

Sakura: Sai başta söylediğimi hatırlıyo musun.

Sai: hmm Çirkin olduğun mu?

Sakura: Noel babayla ilgili olanı gerçekten yaşamak istemiyosan beni delirtme.

Sai: Ay çk korktum iMdAt YaRDım eDiĞn.

Sakura: Mal a bak çay demle.

Sai: Yzk kafana.

Naruto ve ?

Naruto: Abi bişey sora bilir miyim.

? : Ha?

Naruto: Ayıptır sorması niye mal mal duruyosun.

? : Durduğumu kim söyledi.

Naruto: Abi hisediliyor hareket ediyomuş gibi yapıp elini sallıyon lamba yansın diye fln mı yapıyon.

? : Anladın demek. Abi derken ayıp oluyor ama.

Naruto: Tamam Velet diyim o zmn.

? :  Ben 57 yaşındayım lan ayıp amca der insan.

Naruto: Tamam Dayı.

? : Ah Sasuke buna mı aşık oldun ne odun çıktın.

O sırada adam aniden haraket ettiğini hissetti bağlanmıştı ne olduğunu anlamak için arkaya baktı ve ve ve hiç bişey göremiyordu ışık kapalıydı.

Naruto: Dayı sende ne salak çıktın ya.

Dayı: Lan keriz nası gördün beni.

Naruto: Dayı Kola neden siyah biliyor musun.

Dayı: Ne bilem ben mi yaptım.

Naruto: O zmn benim nası gördüğümü sorgulama

Dayı: Ne alakası var lan.

Naruto: yok zaten.

Dayı: bari ışığı aç be.

Naruto: bekle dayı geliyom

Naruto adamı klonuyla bağlamış ışığı arıyordu, kendini de çözmüştü adam hala içinden mal bu çocuk diyodu.

Naruto ışığı bulup tam açıcağında sesler gelmişti Dayı hissedilmiyordu ışığı açtı tekrar baktı ama Dayı hala yoktu.

Naruto: Adam bi yerlere girdi heralde.

? : Ebeme bunu yapacağın aklıma gelmezdi bizimkini de Ebem çıkarır heralde.

Aniden duvara dayanan Naruto ne olduğunu anlamak için kafasını çevircekken aniden haraket edemediğini fark etti.

Naruto: Annen gibi mi.

Anlık şok yaşıyan ? (kesinlikle kim bilmiyosunuz)

? : Hah kedicik laf sokuyomuş ta haberimiz yokmuş.

Naruto: Yüzüme konuş da öyle konuşalım.

Sasuke: yüzüne bakarsam üzülürüm kedicik.

Naruto sonunda jetonu düşürmüştüğ bu bu...

Naruto: Saske ?! (bilerek saske dedim)

Saske: ya şimdi saske mi olduk kedicik istersen tamamen söylemen için el atayım.

Naruto: Duyamıyorum seni umrum dışısın.

Saske: hah öyle mi.

Naruto: bırakta göstereyim ben sana kedicği.

Saske: Hah üzgünüm ama umrum içisin bırakamam.

Sasuke narutonun ceketini açıyordu Naruto anlık aman aman noluyo amq daha demin dayıyla konuşuyodum lan ne ara soyulduk.

Naruto: la- lan napıyosun ?

Sasuke elini ceketin içine sokup kıyafeti parçaladı Naruto aniden belinde soğukluk hissetti.

Naruto:Ah-h soğuk dur napıyosun saske !!?

Evt piçim burda bırakıyorum diğer bölüm smut var aq yarın okul var ve ben bu gün 4 saat yolculuk çektim diyer bölümden sonra heralde 2 bölüm daha olur ve biter.

Eski kitabımı 7 bin kişi okumuş ağlıyorum kitap devam etmedi ve çok saçmaydı. Neyse herkeze iyi günler okul var artık iyi mi kötü mü bilemem. Allah kurtarsın.

The End

Bu işte bi terslik var ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin