~II~

295 19 34
                                    

Kitabı okuyanların olması beni mutlu etti yorum yapanlara teşekkürler hala psikopat gibi hissediyorum ama olsun.

Bu arada seri 5 bölüm olucak heralde smut yazıcam 3 yada 4 bölüm sonra. Belki çocuk mocuk olur.

Önceki bölümde saçma yerler vardı onları düzenledim eğer fikri olan varsa söyleyebilir.

Keyifli okumalar

Kapı kırılma efektinden sonra

İtachi: Ah mal kardeşim seni kim getirdi buraya.

Sasuke: (Anana sor... ) asıl sana sormalı itachi LAN NİYE EVİMDESİN!?

itachi: Ayıp lan kim abisine bağırır. Senin götüne ben bakarken iyiydi şimdi evden mi atıyon.

Sasuke: Lan villada yaşıyon benim 5000 liralık 1 odalık daireme geliyon zaten balkon var diye 500 lira fazladan veriyorum.

İtachi: Kazık yemişsin lan hakketen malmışsın.

Sasuke: Öğrenci hayatından kaçtık. Yine kazık yiyoz.

İtachi: O değilde niye kendi kapını kırdın.

Sasuke: Kokunu ve Piçliğini sezdim.

İtachi: Napim.

Sasuke : Mümkünse bi twerk çeksene içim şenlensin Tanrı göt vermiş sen kapatıyon.

İtachi : O twerk başkasına özel(UwU itachi x ? )

Sasuke: O değilde yatağa birini mi attın.

İtachi : Küçük eniştemle konuşuyodum.

Sasuke: Ne ?

Sai ve Sakura

Sai ve Sakura Narutoyu bulamamışlardı yer yarılıp içine girmişti sanki. (yok yer ona girdi)

Sakura: Sai adam gibi ara bulamadık senin yüzünden!

Sai: Ha sanki sen bişey buldun!

Sakura : Ah bak ne buldum ANNEN!

Sai : Annemi karıştırma Çirkin.

Sakura: Bekle lan sai narutoyu bi bulalım belki mezarda arkadaşlarını görürsün.

Sai: Aman aman çk korktum.

Sakurayla sai sen salak ben salak gel bi sarılak meselesiyle narutoyu ramencinin etrafında arıyordu. (yemin ederim ben dedim diye salak değiller, Nomalleri böyle)

O sırada Naruto

Narutonun göz kapakları açılıyordu nerdeydi bakındı etrafına baktı ve aklına şu geldi.

Naruto : Lan bi dakka laN GÖREMİYORUM!?

Naruto aniden ya kör olduysam deyip eline baktı. Tabi hala göremiyordu.

Naruto: Sakin Naruto bi gözüne dokun.

Sonunda gözünde bandana olma ihtimali aklına geldi ve eliyle yüzünü açtı görüyordu evt bir şey görüyordu.(evt kocaman bir orta parmak görüyordu)

Naruto: Lan YİNE GÖREMİYORUM!?

? : Ahh ne kadar çok konuşuyorsun!

Naruto: Nolur Azrailim de abi

? : Ha?

Naruto: bari son kez karı göreydim bi halt yapaydım ya üf. Neyse abi sen işini bitir belki chennem olmadı cennet birinde hallederim işimi.

? : Demek öyle.

~Piç smile~







The End






















Şaka lan şaka gül diye :)

Sasuke ve itachi

Sasuke : Yoksa!?

İtachi : düğünde şahit yapmassan geceleri musallat olurum s2ş yaparken rahatsız ederim seni!

Sasuke :Nerde O?

İtachi : Ebemizde.

Sasuke :Çok mu komik!?

İtachi : gerçekten ebemizde yani nası desem Rami dayıda.

Sasuke karanlık içinde yok olmuştu tabi kendi öyle düşünüyordu gerçek şuydu ki sadece sime puf yapmışlar gibi piuu~ diye aradan sızmıştı.

Normalde 1000 kelime yazardım ama üşeniyorum. Açık sözlüyüm gecenin 4 ünde yazma şansı buluyorum.

Önceki bolümdeki anlamsız yerler düzeltim bu bölümde de varsa söylerseniz( Bi halt olmaz sllslaös) yani iyi olur.

The End

Bu işte bi terslik var ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin