Önerilerinizi kitap hakkında isteklerinizi ve düşüncelerinizi sununuz.
Perla gözlerini açtı neyse ki bir kabus görmüştü kabus olduğuna çok sevinmişti neredeyse en mutlu olduğu anlardan birisiydi mavi kot görünümlü bir tayt üstüne salaş omuzu düşük bir tişört giydi.Bugün kütüphaneye gidecekti fakat hala korkuyordu. Ne var ne yok diye aşağı indi. Kahvaltı bitmiş tostların sadece bir kaç sucuğu kalmıştı perla sucukları ağzına attı ve söylenmeye başladı,
"bu evde kimse beni düşünmüyor mu? bune ya hiç bir besin kalmamış"
"Kaçkere uyandırdık uyanmadınız Perla Hanım.''
Perla gözlerini devirerek içlendi.
Sophie Hanım
-"Sen nereye gidiyorsun giyinmişsin de"
-"Kütüphaneye gideceğim Soph"
-"Sen annene Soph mu dedin"
-"Ay hadi görüşürüz Nadia'ya söyle odama bir daha girmesin"
-"Hiçbir yere gitmiyorsun evde bir sürü kitap var ne kütüphanesiymiş bu
-"Tamam düzgünce soruyorum neden"
-"Sen sor diye"
-"Anne"
-"Hep dışarılardasın ders çalış"
Perla'nın beyninde yankılanıyordu o kelime DERSÇALIŞ
Perla o anki şokuyla yukarı odasına çıktı hemen Andrea'yı aradı
-"Andrea kütüphaneye gelemeyeceğim"
-"Desene yalnız kaldım,niye gelmiyorsun geri zekalı!"
-"Kütüphaneye gitmeme izin vermeyen bir annem var."
-"İyi tamam kapat"
Perla telefonu kapattıktan sonra telefonunu çantanın üzerine yıkmak için ayağa kalktı ayağına bir şey battıktan sonra hemen bağırdı kahretsin diyerek yere baktı anahtar olduğunu görünce aklına hemen evlerinin önündeki kilitli kapı aklına geldi anahtarı yerden aldı ve kimseye fark ettirmeden dışarı çıktı anahtarı kapanın içine soktu ve çevirdi kapı açıldıktan sonra kapıyı kapattı oradan bir el feneri aldı ve bir kaset gördü kaseti cebine koydu kapıyı açıp kilitledikten sonra eve girdi televizyona kaseti taktı ve izlemeye başladı.
Kasette garip bir adam garip bir şekilde break dans yapıyordu. Biraz daha dikkat edince adamın bacakları olmadığını fark etti. Bir zaman sonra başka bir videoya geçti. İğrenç bir şekilde gülen bir palyaço kamerayı tutan adamı koşturuyordu. Kamerayı tutan adam yardım çığlıkları atıyordu. Bir zaman sonra palyaço adamı yakaladı ve sesli bir şekilde ağlamaya başladı. Tam başka bir videoya geçecekken kasedi çıkarttı. Videolar saçma ve iğrençti Perla kasedi yerine koydu anahtarı ise özel bir yere sakladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Bedende
FantasyKüçük, kız kardeşler minik sandalyelerine oturmuşlardı. Anneleri Mr.Greta ilk önce eline biraz zeytinyağı alıp Maddie'nin sapsarı saçlarına masum bir şekilde etki göstererek onları iki yandan ördü. Daha sonra tekrar aynısını Grace'e de uygulamak ist...