İhanet açığa çıkıyor

63 13 20
                                    

Uzun çitlerin ardındaki güzelliği bakıyordu ve kendinden bir kez daha nefret ediyordu. İzlemeye öylesine dalmıştı ki evde avaz avaz çalan telefonu duymamıştı.Tam bir ses duyduğumu hissettim ama umursamadı. İçimdeki dökemediği gözyaşlarını yanağımdan aşağıya akıyordu. Belkide ilk defa bu kadar acı çekiyordu. Yediremiyordu bunu kendime onu kandırmasına onu aptal yerine koymasını unutamıyordu birazda gururu incilmişti.

Ben Aslıyım ben Aslı Çınaroğlu'yum nasıl bu kadar aptal olabilirim.Gözlerimin önündeki neden hiç görmemiştim ne zaman bu kadar kör olmuştum.

İsyan ediyordu gördükleri aklına her geldiğinde sinirlerine hakim olamıyordu o kadın aklından çıkaramıyordu hayatında ilk defa bir şey başaramamıştı.Sevdiği adam ona ihanet mi etmişti?

Hayır bana ihanet etmemişti her şeyi yanlış görmüştüm belki de rüya olmalı beni deli gibi seviyordu belkide yanlış kişiydi Berk değildi. Zaten o olamazdı beni seviyordu beni ihanet ETMEZZZZ edemezdiii.

Ne kadar kendini kandırmaya çalışsa da gördüğü kişi sevdiği adam ile en yakın dostuydu. İhanete uğrayan yüreğini hiç olmadığı kadar ağır geliyordu. Onları görmüştü ama onlar aslıyı fark etmemişlerdi. Onların mide bulandıran sesleri tüm evin duvarlarında yankılanıyordu. O sesin geldiği yere bakıyordu berk'in odasının olduğu yerden gelmiyordu. Belki de saçma oda arkadaşlarından biri olarak düşünmek istese de içi hiç rahat değildi. En akılıca yolu onu aramaktı elli ilk defa titrerken berk'i aramayı başara bilmişti.

Telefon arama yaptıktan 2 saniye sonra evde sesi gelmeye başlamıştı. Aslı'nın gözünden iki damla göz yaşı geldi.Odadan yükselen iğrenç sesler yerimi kısa bir sessizliğe bırakmıştı.Aslı kendini hızlı adımlarla koridorun sonunda ki odaya girip kapıyı kapatmıştı. Telefon kapanmak üzereyken açılmıştı.

Alo

Ne yapacağını ne diyeceğini bilmiyordu öyle ki dili tutulmuştu.Telefondan gelen sesler odadakilerin onlar olduğunu kanıtlar niteliğindeydi. Aslı güç bela alo diye bilmişti.

Aslı önemli değilse konu sonra konuşsak olur şuan çok meşkülüm?

Aslında bir daha seni aramayacağım her şey bitti senden nefret ediyorum senden tiksiniyorum Allah belanı versin kahpeler...Aklından geçen konuşma buydu ama sadece sesiz kalmıştı. Berk sabırsız sesiyle

Sana diyorum şimdi çok işim var hadi görüşürüz.

Sadece tamam demeyi başarmıştı.

Telefon kapandıktan sonra odadan tekrar sesler yükselmeye başlamıştı odanın kapısını açmak üzereydi arkasında ki masanın üstündeki telefon avaz avaz çalmaya başlayınca tekrardan odaya girdi. Telefon odada yankı yapıyordu Aslı odada en köşedeki dolabın yanına saklandı.Odaya giren kişi acelesi olduğu ayak seslerinden belliydi. Telefondaki aryanın ismini bağırarak sanki bir pislikten bahseder gibi söylüyordu.

Iyyy Melih tam zamanında yani arıyor.

Bu ses Aslının içindeki hayal kırıklığını bir anda öfke veya nefrete döndürmüştü.Tam ayağa kalkıp Esra ya dalmak istediği  sırada Berk'in sesiyle irkilip sadece yaşadıklarının daha yeni şokunu atlatırken Berk'le karşılaşmak daha kötü sonuçlara sebep olabilirdi. Sadece sustu.

Ne oldu tatlım kim?

Aslıdan sonra bir de Melih yapıştılar bu ne ya bir rahat vermediler

Haklısın bebeğim ama istersen burda devam edelim mi?

Hayır hayır saat yarım saate aslıyla buluşacağız ve

Ve ne ?

Seninle ilgili saçma sapan bir sürü şeyi vardır yazık dinleyeyim

İHANETTEN GERİ KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin