Moji mamku rozvedl táta když sem se narodila a utekl pryč. Moje mamka byla smutná ale rychle ji to nevadilo. Dělala sex za peníze a hledala někoho bohatého aby nás vzal k sobě. Moje mamka na mě srala a já byla celé dny sama a někdy i na mě zapoměla. Když my bylo 15 tak my mamka řekla že si ji chce vzít bohatý pro hrdina co je bohatý. Nevěděla jsem kdo to je a když jsme přišly k jeho sídlo tak tam byly pávi a bazén a diamany a sochy z zlata a drahé auta a bylo to super.když otevřel dveře tak sem se do něho zamilovala. "Jmenuju kirisima ejiro" zacla jsem se červenat a utekla jsem do svého nového pokoje. Večer přišel kirisima do mého pokoje a sednu si ke mně a řekl "proč si utekla ode mne?" "Nevím....ale mám tě ráda kirisimo" "řikej my taťko" začla sem se červenat a schovala jsem se pod postel. Když kirisima odešel vylezla jsem z postele. Šla jsem spát ale nemohla sem usnout tak sem odešla z pokoje. Šla sem ke kirisimovy do pokoje a byl tak kawai když spal tak sem si ho vyfotila a šla jsem si do kuchyně pro jídlo a při to sem se dívala na ffotku kirisimi ale pak mě začala bolet vagína a já sem z ledničky rychle vytáhla okurek a strčila si to do vagíny při divani se na fotku s kirisimou který spý. Pak jsem usla.