Teď sem nevěděla kdo je true kirisima ale pak sem dostala dobrý nápad a dala sem jim těžkou otázku co ví jen kirisima "jaká je moje lepsi bradafka" a kirisima ten fake ta toga řekla levé ale to bylo zlé tak sem vytáhla z podprsen,y pistol a zastřelila sem jí a kirishima žil a začal mi tam cucat lepší bradafku a pak sme odjeli oba domů mím novím velkím růžovím ferarym a pak sme jeste do 6 do rána pařili a pili a hululi. Až všichni pak odešli tak smr s kirisimou to dělali až do objeda a pak sem dostala hlad tak mi koupil kirisima moje oblíbené jídlo cheesburgre s mekáče s melounovou kofolou a ledem. A pak že jako omluvu že se mi trochu pokazili narozky mi dal kirisima svoji dárkovou kreditku do ružovéjo slona a zavolala sem ochako která už bylo v pohodě že jdeme nakupovat do ružového slona a tak sme tam nakupovali a ještě sme si koupili maching náhrdelníky fro bff v clérsu ale cestou jak sem nešla tašky domu z růžové slona tak sem měla divný pocit a tak sem si nachvilkj sedla ale pak na mě z ničeho nic skočil kai chisaki a chtěl me unést jako eri a já myslela že se to stane bže kirisima spal ale najednou sem z očí visputila obrovský sliný lejzr který zabil ho a já si uvědomila že mám nejsilnějši quirk na svete silnějši jak má all mith než one for all že mám super legendární a nejsilnější quirk co se jmenuje supersupermagicquirklegendarrarepowerquirk ve skratce super ulti quirk ale veděla sem že to musím držet v tajnosti protože to bylo až moc mocné a tak to musela sem mít tajne a tak sem šla domů za kirisimou co už byl nadrženy doma na mě čekal.