Dziewczyna pragnęła bliskości z nim chciała by była tylko jego księżniczką jego małą dziwką na dni i noce.
Pragnęła tylko jego jebanych pieniędzy.
Bogacz nie myślał o niczym innym tylko o niej w sposób kobiety którą pokochał pragną jej, jej ust ,jej oczu, jej rąk po prostu pragnął aby ona była jego nie kogoś innego chciał spędzić z nią resztę życia.
Tamten wieczór potoczył się tak jak ona chciała spędzili razem noc .
Zaczęło się od normalnej kolacji a skończyło się na seksie. Chłopak dalej ją całował niżej rozpiął jej sukienkę i ją zdjął szepcząc dziewczynie do ucha ,,Kurwa ale ja się tobą jaram będziesz tylko moja "
Dziewczyna zdjęła jemu marynerje rozpinała koszule rzucała ciuchy na podłogę zeszła niżej rozpieła rozporek i wyciągnęła penisa na oko miał 18 centymetrów dziewczyna zaczęła go dotykać lizać włożyła go do ust i ssała Maciek był w siódmym niebie nigdy nie czuł się aż tak dobrze jak w tamtej chwili...
Dziewczyna skońvzyła zdjęła majtki rozpieła stanik i pobiegła w stronę dżakuzji weszła Do niego chłopak bez zastanowienia się uczynił to samo w wodzie dziewczyna usiadła na nim i poczuła jak jego kutas wchodzi w jej delikatną pizde .Oliwia poczuła ulgę czuła przyjemność. Zaczęła wykonywać ruchy do góry i na dół do przodu i do tyłu co raz szybciej i szybciej następnie wstała usiadła na brzegu chłopak zaczął lizać ją następnie znowu wszedł w nią najpierw powoli następnie co raz szybciej I szybciej dziewczyna zaczęła krzyczeć ,,Kurwa szybciej kurwa chce więcej "Chłopak chciała aby jego kobiecie było jak najlepiej dlatego wziął ją od tyłu myślał tylko o niej...
Następnie wziął ja na ręce i poszli do sypialni rzucił ją na łóżku krzyczała
KURWA JESZCZE CHCE włożył jej pałe w pizde dziewczyna nigdy nie czuła się lepiej...
W końcu oboje doszli i byli tak pod wpływem adrenaliny ze zapomnieli co się wcześniej działo w końcu poszli spać....
Następnego dnia dziewczyna budzi się jakaś inna poczuła zapach naleśników z nuettelą wyszła z łóżka założyła szlafrok i skierowała się w stronę kuchni gdzie zobaczyła naleśniki z nutellą i owoce oraz kawusie była zachwycone wszystkim....
CZYTASZ
od zabawy do załamania
Romanceopowieść o bogatym mężczyźnie który poznał miłą dziewczynie w klubie i się w niej zakochał lecz to nie była ta jedyna