(Medya aşırı ben)Selam arkadaşımla bir karar alıp rezilliklerimizi unutmamak için bir kitap oluşturmak istedik.
Tarih çok öncesine ait biliyoruz ama uzun bir düşünme süresi oldu bizim için.
Dürdane atma desede zorlayıp attım alkış bana 👏
Bu arada isimler garip gelebilir kendi isimlerimizi kullanmak istemedik biri görür falan Allah korusun kız.
BÖLÜMDEKİ KARAKTERLER
KÜRDANE: BEN
DÜRDANE: OLAYLARI YAŞADIĞIMIZ ARKADAŞIM
NEYMAR:KURT BAKIŞLIMIN ARKADAŞI
KIRMIZILI: KURT BAKIŞLIM
BEKO: KURT BAKIŞLIMIN ADI DEĞİL YANLIŞ ANLAMAYIN. YANLIŞ ANLAŞILMASIN DİYE SALLADIM.
NEVRİYE: FARKLI SINIFTAN BİR ARKADAŞIM.Eveet bölüme geçelim ama unutmadan her satıra yorum yapın tepkilerinizi görmek istiyorum bol yorum yapın :)
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Olayın yaşanış tarihi: 07/02/2022 Pazartesi
Gün çok güzel başlamıştı. İlk teneffüs Kürdane ve Dürdane, Dürdane'nin sınıfında güzel güzel dururken birden Kürdane tekrar testlerinin ikinci kitabını almadığını hatırlayıp canları birtaneleri olan dil sınıfındaki Nevriye arkadaşlarından kitap almaya gittiler 👉👈 😇
Kapının önünde de Neymar vardı. Kürdane tekrar testinin ikinci kitabını aldıktan sonra Dürdane ile sınıftan çıktılar. Tam kapının önünden geçerken Neymar telefonda sanırım Kırmızılı ile konuşuyordu ve tam kızlar yanından geçerken "BEKO" dedi. Kürdane bunu duydu ama işi olduğu için ordan ayrıldılar. Sonra Dürdane ve Kürdane, Kürdane'nin sınıfına gittiler.
Kürdane kitabı çantasına koydu sonra tekrar Dürdane'nin sınıfına gittiler. Sınıfa girmeden tam kapının önündelerken Kürdane sonuçlarından habersiz Neymar'ı taklit etmek istedi, telefonunu kulağına koydu ve "BEKO" dedi sonra Dürdane ne dese beğenirsiniz?
Neymar hâlâ kitabı aldıkladı sınıfın önündeymiş ve Kürdane'nin öyle yaptığını görünce bunlara bakmış...
Kürdane bunu duyunca bir kendini yerlere atmadığı kaldı. Rezil olmuştu ve Neymar hâlâ o sınıftaydı ve sınıftan bir türlü çıkmıyordu. Üstüne üstlük Neymar'ın yanına Kırmızılı da gelmişti? Kürdane zaten rezil olmuştu ve yüzyüze gelmek istemiyordu Neymar ve Kırmızılı ile.
Kürdane de onlar sınıftan çıkmadığı için sınıftan çıkamıyordu. Mahsur kalmıştı adeta. Ama öğretmenler zili de çalmıştı artık gitmesi gerekiyordu. Tam çıktığı an Kırmızılı ve Neymar da o sınıftan çıktılar sanki Kürdane'yi bekliyorlardı.
Kürdane arkasından onları geldiğini bildiği için hızlı hızlı sınıfına girip kapıyı kapattı.
Ayrıca bilgiler: Olay 2. Dönemin ilk gününün ilk tenefüsünde yaşanmıştır. Bu olayı yaşayan umutsuz aşık eskilerin Köylü diye bildiği Kürdane'dir. Kankası olan ve hiç bir şekilde eskilerin tanımadığı Dürdane ise olay yerinde kahkahalarla gülüp arkadaşının daha fazla rezil olması için uğraşmıştır. Kürdane, Dürdane'yi yine de sevmekte ve her zaman dalga geçmek için beklemektedir 👍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
İlk bölüm, ilk rezil oluş...
Yorumlarınızı eksik etmeyin pls
Lakapları nasıl buldunuz? Çok yaratıcıyım biliyorum :)
Buraya geçmiş olsun dileklerinizi alabilirim :(
Buraya da bir sonraki bölüm için arkadaşınızı etiketleyin
E o kadar rezilliğimizi anlatıyoruz bir oy atıverin
İlk bölümden sınır koymak istemem ama rezil oluyoruz sonuçta riks alıp yazıyoruz, atıyoruz buraya siz bir şeyler yaparsınız :)
Takipte kalın yeni rezillikler yolda :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir garip rezil oluşlar
Historia Cortaİki arkadaş en fazla ne kadar rezil olabilir bunu okuyacaksınız. Sıkılmayacağınızın garantisini veriyoruz.