יום בהיר אחד שניצל הלך ברחוב.
שניצל הוא חתול קטן וג'ינג'י (אבל אתה שיקרת! הבאת לי לבן!!!!! - המבין יבין). הוא גר ברחוב התוכי 7. הבעלים של שניצל היא ג'וליה קלרוף. ג'וליה קלרוף היא ילדה תמימה ונחמדה, יש לה שיער חום אסוף לשתי קוקיות עם גומיה ורדרדה פוקסיה.
אז כן לענייננו... שניצל טייל לו ברחוב ופגש את מוכר הירקות. למוכר הירקות קראו אבי. לאבי תמיד הייתה חולצה ירוקה וג'ינס חאקי. היה לו זקן משונה בצבע חום ושיער חום (כןכן כמו הזקן איך ידעתם?). אבי חייך אל שניצל ושאל אותו אם הוא רוצה עגבניה. שניצל, שהיה חתול מדבר יכל לענות לו שהוא לא אוהב עגבניה. סתם מה נראה לכם הוא לא מדבר חחחחחחחח.
פתאום!!!!!!!!!! משום מקום!!!!!!!!! הופיעה חללית. חייזר סגול ונחמד ירד מהחללית. הוא אמר לשניצל "תקשיב שניצלון, אתה רוצה לבוא איתנו לחלל? נחמד שם, יש שם הרבהההה תותים". שניצל אמר "אני אוהב את ג'וליה, היא נחמדה ויש לנו שדה תותים בבית וגם אבי הירקן יכול להביא לי תותים".
החייזר ענה לו "אבל לנו יש תותים מנצנצים" *אימוג'י של נצנצ* "אני אחשוב על זה...". זאת הייתה דילמה מאוד קשה לשניצל, תותים מנצנצים?? הוא לא יכול לעמוד בפיתוי!
"אני אבוא אתכם" אמר שניצל. אבי הירקן ענה לו "אתה בטוח? גם לי יש תותים". "לך יש תותים מנצנים"?" "לא" "אז לא". שם המשפחה של אבי תמיד היה סודי. אף אחד לא ידע מה שם המשפחה שלו, כולם קראו לו אבי הירקן.
שניצל הלך אל החללית של החייזרים. "יש לי דבר אחרון לשאול אותך לפני שניפרד. אפשר מלפלפון חנוץ לדרך?". "לא!!!!!!!!!!" אמר אבי. "חיחי אני צוחק. עכשיו באמת, מה שם המשפחה שלך?". "לא מגלה ולא מגלההההה" "טוב ביי לא צריך טובות". "טוב טוב אני אגיד לך. שם המשפחה שלי הוא יצחק".
אם אתם שואלים את עצמכם איך שניצל יכול לדבר עם אבי ועם החיזרים למרות שהוא לא יודע לדבר אז זה כי החייזרים יודעים לדבר בטלפטיה והנוכחות שלהם נותנת גם לאנשים אחרים לדבר בטלפטיה.
ועכשיו נחזור לשניצל. "מההההההההההההההההההההההה". אבי ענה לו "כן מה הבעיה? יצחק זה אחלה שם משפחה מה יש לך". שניצל ענה לו "אני מכיר עוד מישהו ששם המשפחה שלו זה יצחק. אמנון השומר!". בין אמנון השומר לאבי הירקן יש יריבות ארוכה. קיצר, מסתבר שהם אחים אבל אין לי כוח להיכנס לזה. "ביי ביי " שניצל עלה על החללית, ניפנף עם הכפה הכתמתמה שלו לשלום, וטס אל עבר כוכב כלשהו שתדעו עליו רק בפרקים הבאים.
YOU ARE READING
קרוקשנקס (החתול של הרמיוני)
Fantasyשמנו לב שלא מספרים יותר מדי על קרוקשנקס אז החלטנו לקחת יוזמה!! תהנו 3> בשיתוף עם shimshom1234