הארוחה הראשונה הסתיימה, וזה בדיוק הזמן בו שמואלה, שניצל ופיצי קבעו להתחיל את התוכנית שלהם.ן.
השלב הראשון הוא הזחילה של פיצי בתעלה. פיצי התקדמה בתעלה הישר אל המטבח. התעלה הייתה חשוכה ומסריחה. היא פחדה מאוד, אבל היא ראתה את הנצנץ בקצה התעלה! היא הגיעה אל המטבח!! מכיוון שפיצי הוא חצולה, וחצולים תמיד נוחתים על הרגליים היא קפצה מהתעלה בתקרה אל הדלת בשלום.
פיצי התקשתה לפתוח את הדלת, כי היא הייתה ככ פיצית! לדלת הייתה ידית זהב, ופיצי הייתה צריכה למשוך אותה למטה. היא לקחה תנופה, קפצה אל השיש ומשם אל הידית. הידד הדלת נפתחה!
פיצי חזרה בתעלה אל הבקתה שלה, וזה היה הסימן של שמואלה ושניצל ללכת אל המטבח. שמואלה ושניצל יצאו לכיוון המטבח, אבל פיצי שכחה שהיא צריכה להסיח את תשומת ליבו של גדי, ושמואלה ושניצל כמעט ונראו על ידי גדי!!!!!!! פיצי ניסתה לקרוא לגדי, אבל הקול שלה היה חלש מאוד. היא ניסתה לקפוץ בתוך הבקתה ולהרעיש כמה שאפשר כדי שגדי יבוא לכיוונה. היא הצליחה! גדי שמע את הרעש ורץ אל פיצי.
שמואלה ושניצל ניצלו! כדי להעסיק את גדי, פיצי אמרה לו שהיה לה ג׳וק בתוך הבקתה. היא אמרה שהוא היה ירוק עם פסים סגולים והיו לו 5283628926 עיניים!! גדי היה בטוח שפיצי מנסה לעבוד עליו ולעשות לו סבטוחה במוח. שמואלה ושניצל עוד לא הגיעו אל המטבח וגדי עוד מעט ילך ויראה אותם! זה הסוף שלהם!!!!
פתאום!!!!!!!!!!!! הג׳וק שפיצי תיארה באמת הגיע! הוא עלה על הרגל של גדי וגדי פחד מאוד. פיצי לא הבינה מאיפה הג׳וק הגיע. היא הסתכלה סביבה וראתה את ירוחם, החצול של חיים המגביל (השליט של הכוכב) קורץ לה *ווינק ווינק* עם העין הטובה שלו (השמאלית). על העין הימנית היה מונוקל (מונוקל זה העדשה הזאת בצורת עיגול שמשתלשל ממנה שלופציק כזה, אנשים נראים מתוחכמים ככה...)
היא סימנה לו לייק עם הכפה הורודה שלה וצעקה על גדי (בטלפתיה כמובן) ״אמרתי לךךךך חוחו״ כשפיצי הסיחה את דעתו של גדי, שמואלה ושניצל התקדמו אל עבר המטבח, נכנסו דרך הדלת וסימנו לפיצי שהיא יכולה לבוא.
גדי מעך את הג׳וק בעצבים ואמר לפיצי ״את צודקת, אני מצטער״ פיצי השיבה במבט מתנשא, גילגלה עיניים ואמרה לעצמה ״אני תמיד צודקת״. כשראתה שגדי מתרחק היא קפצה אל התעלה והגיעה אל המטבח. היא כל כך שמחה לראות את שניצל ושמואלה! הם ראו את התותים המנצנצים והתחילו לאכול, הם היו מאושרים. הם צחקו ונישנשו תותים מנצנצים.
כשהם התעייפו פיצי סיפרה לשאר על ירוחם. היא לא הבינה למה הוא עזר להם.ן. אף אחד.ת מהם.ן לא הצליח.ה לחשוב על סיבה הגיונית. בהתחלה, הם.ן היו בטוחים.ות שהוא נגדם ועובד בשביל חיים הבעלים שלו (השליט המרושע של הכוכב).
כאשר שמואלה שניצל ופיצי סיימו את קערת התותים המנצנצים, הם הבינו שלא חשבו איך יחזרו מבלי שגדי ישים לב...
נ.ב - רגעעעע שכחנו משהו! הבקתות מאובקות ובגלל שהכוכב קסום (קסם נצנצים ווהוווו) האבק מנצנץ!! לפני ששניצל ושמואלה יצאו מהבקתה הם אספו אבק וכיסו את התותים הרגילים בנצנצים כדי שלא ישימו לב שהתותים המנצנצים נעלמו.
YOU ARE READING
קרוקשנקס (החתול של הרמיוני)
Fantasyשמנו לב שלא מספרים יותר מדי על קרוקשנקס אז החלטנו לקחת יוזמה!! תהנו 3> בשיתוף עם shimshom1234