Zadání

102 1 0
                                    


Je to už opravdu hodně, hodně dávno, co jsem naposledy něco napsala. Ráda jsem psávala povídky jen tak pro sebe a musím říct, že mi to docela chybělo. Proto děkuji úžasné womi womiska, že mi dodala odvahu a hlavně zadala výzvu. Musím se přiznat, že ačkoliv jsem psávala hodně, tohle bude moje úplně první HP fanfikce. Tak uvidíme, jak to dopadne :D.

Zadání od womisky:

Harrylu, 500-2500 slov

Povinná slova: cukřík, šero, stín, cvrkot, kbelík

Protože jsou kluci docela nároční :D budu muset povídku rozdělit na 2, možná 3 kapitoly o 700-800 slovech :D. 

Pokud jde o kánon, tak v tomto vesmíru Luciuse nikdy do Azkabanu nezavřeli, věštbu z Odboru záhad sice úspěšně odnesl, ale rozbil ji před Vy-víte-kým když do něj vrazil Červíček, za což byl potrestán. Brumbál s Harrym furt někde trajdá, což se Temnému pánovi vůbec nelíbí a tak dává Luciusovi za úkol, aby jej chodil zdržovat a otravovat. Protože se Luciusovi zdá, že něco takového je těžce pod jeho úroveň, je to pro něj snad větší trest než mučení Cruciatem.

Držte mi palce :D a pokud to někdo bude číst, budu ráda, když mi napíšete zpětnou vazbu. Ne, že bych se vším mohla něco nadělat. Minimálně Lucius si zatím jen stěžuje a jestli ho brzo nevyženu něco dělat, tak se s Harrym snad ani nepotká.

Mějte se krásně

Vaše Helena



Síla rozhodnutí - výzva HarryluKde žijí příběhy. Začni objevovat