Nu știu ce să fac așa că scriu iar
____________________________________Alex pov:
M-am apropiat de el și...
George pov:
Am stat puțin întins pe pat până când aud ușa cum se deschide.Am crezut că e Clay așa că nu m-am deranjat sa mă uit.
Am simțit cum se apropie de pat. Era fix în spatele meu.Am simțit cu mâinile lui se apropie de gâtul meu.M-am speriat și într-o fracțiune de secundă m-am ridicat din pat era...Alex pov:
M-am apropiat de gâtul lui George.Am vrut să îl strang de gât și să scap odată de el.Dar am eșuat pentru că sa ridicat atât de repede încât nu am apucat sa reactionez că el supune:
G:Tu.
A:Da eu.
G:CLAY,CLAY.Când am auzit că a început să strige după Clay am văzut un geam l-am deschis și am sărit pe geam(nu mă întrebați de ce sa aruncat pe geam dar sa aruncat).
Clay pov:
Am auzit cum George tipa după mine.M-am dus repede la el în dormitor sa vad ce se întâmplă.
Când am ajuns la el în dormitor l-am văzut stand pe pat și plângând.M-am dus la el și l-am întrebat.C:Hei gata nu mai plânge.Ce sa întâmplat?
G:Vărul tau Alex a venit la mine în dormitor și a încercat să mă oamore.
C:Ce?George nu mai spune prosti Alex este la închisoare nu are că sa îi mai facă.
G:Dar l-am văzut era fix langa mine.
C: George poate doar ai visat urat.Stiu că ai ramas cu traume de la ce sa întâmplat dar acum ești cu mine și eu nu o să îți fac niciodată ce ți-a făcut Alex.
G:Promiți?
C:Promit.După ce l-am mai liniști am văzut că in camera lui se lăsase frigul.M-am dus sa vad daca geamul este deschis și chiar era deschis.Nu puteam să îl las pe George să doarmă in camera lui era prea frig.
C: George la tine in camera este prea frig nu te pot lăsa să dormi în frig.O sa vi să dormi cu mine in cameră.
G:Dar nu vreau.
C:Nu vrei?
G:Nu.
C:Atunci o să vezi.
G:Ce ai de gând să faci?M-am apropiat de el și l-am lo-at pe sus.
G:Aaaa...Clay lasă-mă jos.
C:Nu.L-am dus la mine in cameră și l-am pus pe pat.
C:Gata acum hai la culcare.
G:Ce enervant ești.
C:Știam.După m-am pus și eu în pat langa el și l-am lo-at în brațe pe la spate.
"Skip ziua următoare"
Narator pov(adică eu👹)
Nick și Karl s-au trezit pe la ora
5:00(nu mă întrebați de ce s-au trezit așa de devreme dar na) și au plecat la ei acasă.Cei doi porumbeii s-au trezit pe la ora 8:30 și au mers jos pentru a loa micul-dejun.
Clay pov:
Astăzi trebuie sa plec până la munca și George trebuie sa stea singur.Nu prea îmi place idea dar nu pot să îl iau cu mine la munca.
C: George astăzi trebuie sa plec la munca și va trebui să stai singur.
G:Bine dar până când o să fi plecat?
C:Până deseară cred.George pov:
Asta este șansa mea sa plec și să nu mai stau pe capul lui Clay.
Narator pov (eu):
Dupa ce George și Clay au terminat de mâncat Clay a plecat la muncă.
Clay pov:
După ce am plecat de acasă am mers direct la munca.
(Că să înțelegeți Cley era șeful mafiei mare bombardier ce e stiu)C:Buna dimineața Techno
(Techno=T)
T:Buna dimineața Clay.
C:Unde este Niki?
T:Încă nu a ajuns.
C:Bine să mă anunți când ajunge.
T:Da,și am auzit ce a făcut Alex.
C:Te rog nu îmi mai aduce aminte de el.
T:Da Clay.După ce Techno a plecat de la mine din birou am stat și m-am gândit daca ce a spus George e adevărat daca chiar Alex a evadat de la închisoare adică geamul era deschis și nu cred că George la deschis.
(Niki=Ni)
Ni:Clay,CLAY...Pământul către Clay.
C:Aaa...A da scuze eram pe gânduri.
Ni:Am văzut.De ce ai vrut să mă vezi?
C:Vreau sa te duci la această secție de poliție ******** și să verifici daca Alex mai este acolo.
Ni:Da Clay.Intr-o ora vin înapoi.
C:Mulțumesc Niki."Dupa o oră"
Ni:Clay am vesti proaste.
C:Ce?
Ni:Alex a evadat.
C:CE?CUM?
Ni:Clay liniștește-te nu te enerva totul va fi bine.
C:NU,NU VA FI BINE.GEORGR E ACASA SINGUR I SE POATE INTAMPLA ORICE.
Ni:Clay liniștește-te sau plec.
C:Bine mă liniștesc.
Ni:Bun acum ce o sa faci?
C:O sa mă duc acasă.Poti să mă anunți daca se întâmplă ceva?
Ni:Da
C:Mersi Niki.După ce am auzit vestea aceea am crezut că o sa mor de nervi.
Am ajuns acasă și văd că nu este nimeni acasă.M-am panicat și l-am sunat pe Nick.C:Nick George a dispărut și nu știu unde să îl caut.
N:Clay calmează-te sigur e bine.
C:Sigur,sigur?Tu nu ști că Alex a evadat,poate sa îl găsească și să îi facă rău.
N:Stai.Alex e liber?
C:Da a evadat.
N:Bine calmează-te,eu cu(')Karl venim la tine.
C:Bine mulțumesc.
N:Pentru nimic.După ce am aștepta puțin a ajuns și Nick și Karl.Ne-am așezat pe canapea și Karl mă întrebat:
K:Și cum sa întâmplat?
C:Pai am fost la munca și...
N:Stai tu inca ești șef de mafie?
C:Da.
K:Ok continua.
C:Am trimiș-o pe Niki sa vadă dacă Alex este inca la închisoare și când a venit mi-a spus că a evadat.Atunci am venit cat de repede am putut și nu am găsit pe nimeni acasă.
K:Clay liniștește-te poate nu sa întâmplat nimica cu George.
C:Și daca sa întâmplat,ce fac îl iubesc.
K&N:CE?
C:Da îl iubesc atât de mult încât nu m-aș putea ierta daca ar pați ceva.
N:Uite Cley totul o sa fie bine o să-l găsim.Bine?
C:Da.
După ce am mai vorbit puțin mă sună Niki și...
___________________________________Hei.Deci o sa fac in capitolul următor ce a făcut George cat timp Clay a fost plecat.
Scuze daca sunt greșeli gramaticale.
1030 cuvinte
Va pup 💙💚
CITEȘTI
Doi Îndrăgostiți//DNF
RomanceGeorge locuiește singur in Florida.Intr-o noapte venea de la munca pe străzile pustii al Floridei până când...