Inceputul

340 18 10
                                    

In primul rand nu mă întrebați ce e cu titlul acesta pentru că e prima mea carte și da.
Am hotărât și eu să scriu o carte Dnf pentru că am citit și eu niste cărți și am niste idei.Sper sa va placă și fără alte introduceri sa incepem.
____________________________________

George pov:
Bun eu sunt George dar prieteni îmi spun Gogy,am 25 de ani și 1,65.M-am mutat de 2 ani in Florida pentru a termina facultatea și acum lucrez la o cafenea.

"Luni dimineață"

Gogy pov:
Îmi sună alarma.Era ora 6:00 la 8:30 trebuia să fiu la munca.Ma ridic din pat pentru a mă pregati pentru munca.Am mers la baie pentru a face un dus.Dupa ce am terminat dusul era ceasul 6:45.M-am dus să îmi fac ceva de mâncare.Am lo-at laptele din frigider și cerealele din dulap și m-am pus la masa.Era ora 7:00 trebuia să mă îmbrac pentru că drumul până la munca face 1 ora in cap.Imi iau pe mine un tricou alb,o pereche de pantaloni negri și o geaca.

Imi iau pe mine un tricou alb,o pereche de pantaloni negri și o geaca

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Ceva de genul dar avea o geaca pe el)

Am plecat pe jos pentru că la ora aceea nu era nici un autobuz.

Drumul până acolo făcea 1 ora.Am ajuns la 8:20 trebuia să pregătesc mesele pentru clienți.Nu era nimeni la ora aceea la cafenea.Eram singur.Am pregătit tot până când a venit șeful meu și a spus:
( Șeful=S,Gogy=G)

S:George vezi că azi va trebui se stai mai mult pentru că colegul tau Marius(nume rendom) este bolnav și nu poate veni.
G:Da domnule.

Gogy mind:
Da fix de asta nu am eu chief astăzi să stau peste program dar am zis că stau stau.

Astăzi a fost o zi obositoare a fost foarte aglomerat mai aveam vreo 2-3 clienți.Dupa ce toți clienții au plecat a trebuit să stau sa fac curat.Am stat o oră sa fac curat și după am plecat acasă.Am plecat acasă pe la ora 10:30.

Pentru că drumul până acasă făcea o oră și la ora aceea nu era nici un transport in comun am mers pe jos.Nu am mers mult pentru că în spatele meu se auzeau pași.Am mers 10 minute in continuare și tot auzeam pași în spatele meu.Mam speriat și am început să merg mai repede.Pasi tot se auzeau în spatele meu mergând din ce in ce mai repede.Am incercat să fug dar nu am apucat să fug prea departe pentru că simt cum mi se pune o mana la gura și o voce îmi șoptește:

???:Sa nu încerci să fugi sau sa tipi pentru că o s-o incurti rău de tot.

Eu dau din cap semn că da și acel om mă duce la o mașină și îmi spune sa urc.

Urca încet în mașină și acel om incepe să conducă.Nu conduce mult sa simt cum mi se face rău și adorm...
____________________________________

Gata pentru azi poate pot sa mai postez mâine sau chiar marți pentru că nu prea am timp .

516 cuvinte
Va pup.Ne vedem la următorul capitol💙💚
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt

Doi Îndrăgostiți//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum